30 Aralık 2014 Salı

Kocamın Patronu Kafayı Bana Taktı

herkese merhaba; ben 25 yaşında esmer etrafımdakilerin söylediğine göre güzel bir bayanım. bankacılık sektöründe çalışıyorum. ben bundan iki yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatacağım. şuan iki yıllık evliyim ve evliliğim boyunca hiç eşimi aldatmadım. nişanlıyken yaşadığım bu tecrübeden çok büyük pişmanlık duydum ve bir daha yapmamaya kendime söz verdim.evliliğimize 4 ay kadar bir zaman kalmıştı. nişanlımın şirket içi ataması çıktı istanbula gideceğinden yada burada kalıp işsiz kalacağından bahsetti. tam düğün üstü olacak şey değildi ama istanbulda yaşamak beni korkutuyordu. nişanlım beni ikna edemeyince patronu 3müz yemeğe çıkalım ben konuşurum dedi. tabi olacaklardan habersiz kabul ettim. 3müz yemeğe çıktık patronu nişanlımı arabadan bazı şeyleri almayı unuttuğunu söyleyerek arabaya gönderdi. nişanlım gittikten sonra patronu herşeyi açıkladı beni daha önce ortak bir düğünde görmüş ve bana hayran kaldığını sadece benim için nişanlımı istanbula yanına çektiğini bundan nişanlıma bahsetmezsem çok mutlu olacağımı iki kocalı bir kadın olarak yaşayacağımı bir elimin yağda diğeri balda olacağını anlattı durdu. ben kıp kırmızı oldum ne diyeceğimi bilemedim. içimden çığlıklar atıp kaçmam gerektiğini söyleyen bir , bir yandada ya nişanlına bir şey yaparsa kes sesini otur diyen ikinci bir vardı. ikinciyi dinledim. o gece kararınızı bana yarın bildirin diye ayrıldık. nişanlımla uzun uzun konuştuk istanbulun bize getirecelerini herşeyi. sonuç olarak kabul ettik. nişanlım düğünden önce gitti orda ev tuttu derken işi orada başladı. onun işi başlayınca benimde telefon tacizlerim tabiki. patronu sürekli arıyordu sonunda karşılıklı konuşmadan başımdan atamayacağımı anladım buluşmayı kabul ettim. sadece benim için istanbuldan geldi. buluştuk bir yerde otruduk ama ödüm patlıyordu biri görecek diye. böyle olmaz dedim kendimi riske atamam daha sakin bir yere gidelim dedim. kendim kaşınmıştım resmen. bir ev ayarladı iki dakikada gittik. üzerimde siyah mini bir elbise vardı arabada sürekli gözleri bacaklarımdaydı. eve girdik beni direk duvara yapıştırdı. dudaklarımdan öpüyor kalçamı sıkıyordu. çığlık atamıyordum. dudaklarını ısırdım bu beni bıktırmaz aksine zevk alırım dedi dahada şiddetlendi. yavaşça yatağa götürdü. elbisemi bir çırpıda çıkarttı tangam ve sütyenimle kalmıştım karşısında kocaman cüssesiyle üzerine atladı. artık engel olamıyordum. bir yandan okşuyor bir yandan yalıyor derken penisini ağzımda buldum. hadi yawrum artık senin o sende benim olacaksın nişanlın seni böyle becermemiştir bak zevk alacaksın diyordu bense ağzımda kocaman bir penisle baş etmeye çalışıyordum. konuşmaları benide zevklendiriyordu. resmen karşılık vermeye başlamıştım. oda bunu far edince iyi zevklendi. artık karşışıklı sevişiyorduk. 69 vaziyetini aldık ben iyice kudurmuştum. artık gerçekten beni becermesi için çıldırıyordum. bir anda altına aldi beni…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder