27 Aralık 2014 Cumartesi

Cafede tanıştığım rüya ile

iyi günler ben Mehmet geçen hafta bir kafede tanıştığım rüya ile aramızda geçen sıcak vakitleri anlatacağım rüya sarışın 162 boylarında oldukça giderli Bi kızdır ben ise 21 yaşında 178 boy esmer oldukça yakışıklı biriyim rüya kafede garson olarak çalışıyordu bizde arkadaşlarla okey oynamağa hep oraya giderdik mekana girip okey oynamaya başladığımızda birden rüya geldi ve ne içeçeğimizi sordu ben sıcak elma istedim yok dedi armut istedim o da yoktu laf lafı açtı 2 dklık Bi sohbetten sonra kafNa göre Bi şeyler getir dedim her neyse buraları atlayım hesabı öderken rüyaya parayı işaret edip üzerine yazdığım numarYı gösterdim akşam mesaj geldi rüyaydı meraba yKışıklı diye mesaj atmıştı uzun suren Bi sohbetten kaldığı eve çay içmeye davet etti çok hoşuma gitmişti bu teklif Bi gün sonra evine gittiğimde çay yerine vodka içmeye başladık rüya fena azıtmıştı ve yatak odasını işaret ne dersin dedi onu kaptığım direk yatağa attım ve öpüşmeye başladık öpüşürken uzerimdekileri soymaya başlamıştı bile bende üzerindeki şeyleri soydum ve emmeye başladım o güzel amını çok zevk alıyordu 20 cmlik aletimi ağzına vakumluyordu resmen hadi artık içime gir sevgilim dedi Bi hamleyle amınının derinliklerine daldım inliyordu zevkten resmen on dakika kadar siktikten sonra boşaldınm ve devam onu her pozisyonda sikiyordum benide boşalt yavrumm dedi dilimin tamamını amına sokup oynatıyorum resmen çılgına donmuştu ohhh diye boşaldı suratıma saat baya Bi geç olmuştu öteki sevgilim beni bekliyordu işimin olduğunu söyledim ve çıktım artık fırsat buldukça sikişiyoruz ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder