30 Aralık 2014 Salı

Fotoğrafçımla Sex Hikayemiz

Merhabalar Benim adım Melek 32 Yaşında 1,70 boylarında 57 kilo kumral bir bayanım.Antalya da yaşıyorum. Anlatacağım olay bundan 4 ay önce yaşandı.Bir gün telefonumla uğraşırken instgrmdan bir mesaj geldi.Fotoğrafçı olduğunu söyleyen birisi benim köpeğimin fotoğrafını çekmek istediğini söyledi. Bende bayanlar ile tanışmak için çok basit bi yöntem olduğunu söyledim.Derken gelen mesajda amacının gerçekten fotoğraf olduğu ve kendisinin ödüllü bir fotoğrafçı olduğunu ve evli olduğunu söyledi. Adı Hakan dı. Bende açıkçası merak ettim.Daha sonra buluşmaya karar verdim.Ertesi gün öğleden sonra hakan ile buluştuk.Bi yerde oturup bişeyler içtik.Ben hakanı görünce şok yaşadım.Uzun boylu çok yakışıklı 27 yaşında bir erkekti. Cafede otururken hakan hayat hikayesinden bahsetti. Bende ona kendimden bazı şeyler anlattım.Fakan Hakanın bi ara benim göğüslerime baktığını fark ettim. kitlenmişti göğüslerime.Daha sonra ben durumu ona çaktırmadım ama oldukça etkilenmiştim.Ara sıra hakanın eli bana değiyordu. Bu olanlardan dolayı canım hakanı çok çekti. Ama bunu söyleyemeden zamanımız doldu.Hakan beni evime bıraktı. Ayrılırken ona sarıldım çok temiz ve hoş kokuyordu.Bu beni çok etkiler.Gece beni uyku tutmadı.Hakan a mesaj attım.Gece saat iki falandı.Hakan da cevap verdi.Onu çok canım çektiğini söyledim.Oda bana aynı şeyi yazdı.Ama benimki sırılsıklam olmuştu.Hakan a gelmesini söyledim.Oda evden çıkamayacağını söyledi. Artık niyetimiz belliydi.Deli gibi istiyorduk birbirimizi.ertesi gün buluşmazsak kafayı yerdim.Ertesi gün Hakan aksam saatlerinde geldi ve beni evden aldı.Ev müsait olmadığı için hakanla yalnız kalacak başka yerler aradık.Şehrin biraz dışında sakin bi alana gittik.Etraf ormanlık dı. Hakan beni yiyecek gibi bakıyordu.Allah var bende çok azmıştım.Arabanın içerisinde deli gibi öpüşmeye başladık.Dudaklarımı yiyordu adeta.Beni öyle öpüyordu ki çıldırdım iyice.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder