31 Aralık 2014 Çarşamba

Kocamı Aldattım Ancak Mecburdum

Mrb ben alanyada yasayan 22 yasında iki sene once evlenen bir bayanım.balık etli guzel kalcalara sahipim beni goren her erkek mutlaka ayakta bosalır. bu yuzden eşim beni cok kıskanıp herseyime karısır olmustu. bende kısa giymeyi seven biriyim o yuzden pek oralı olmuyor dediklerini takmıyordum. zamamla oda alısmıstı onun da hosuna gidiyordu her gece yapıyordu ama cok erken bosalıyordu buda cok canımı sıkmaya baslamıstı ama cok sewyodum. O yuzden aldatmak hiç aklıma gelmemişti …Bende artık alısmıstım bu duruma tamamen aklımdan gitmişti sex falan ama daha sonraları kocamın işleleri ters gitmeye basladı. Bu yuzden her gece içmelere basladı ve eve gec gelmelere bana hakaret etmelere evde huzur diye bişey kalmamıstı. En sonunda patronu onu işten cıkarmaya karar vermiş hergun içip işe gec kalıyor diye ben bu duruma cok uzulmus elimdn ne gelir diye dusunmeye baslamstım. Sonra karar verip kocamın ptronu ile görüşmeye karar verdim kocamdan habersiz … Birgun kocam izinli iken sabah erkenden kocamın patronu ile gorusmeye gittim. Ama hala patron gelmemişti sekreteri biraz sonra gelecegini soyleyip beni bekleme salonuna aldılar yaklasık yarım saat sonra sekreter patronun geldigini ve beni bekledigini soyledi. Bende kalkıp odasına dogru yoneldim kapıdan girdigimde dibim dusmustu cok yakısıklı ve cok temiz karizmatik yaklasık 35 yaslarında bir beyefndi karsımda duruyordu.. Sonra silkenmiş gibi yapıp kendime geldim durumumu anlattım oda uzulmus gibi yapı boyle guzel karısı oldugunu bilseydim boyle bişey yapar mıydım sizide buraya kadar yordum kusura bakmayın deyip durdu iltifatlar cok hosuma gitmiş aylardır kocamdan duymadıgım butun guzel kelimleri baskasından da olsa soylemek cok etkilemiştii beni… Sonra bana kocasının cok verimsiz calıstıgını o yuzden diger elemanların huzurunu kacırdıgını buna mecbur oldugunu soyledi uzulerek … Ben duruma uzulmus bir sekilde kapıya yonelirken bana istersenız bu konuyu baska sekilde halleder kocanızı en iyi elemanım yaparım diyince cok sevinmiş bunun nasıl olacagını sordum oda gozlerimin icine bakarak seni istiyorum eger beni memnun edersen bende kocanı memnun ederim dedi ben kızarak ne diyorsunuz kendinize gelin sizin ne dediginizi kulagınız duyuyor mu ne siz bunu soylediniz nede ben bunu duydum deyip tam cıkacakken odadan elimi tutup kartını verdi kararın deişirse beni ara dedi … Hızlı bir sekild ordan uzaklasarak aglıyordum ssonra işe yerime gidip calısmaya basladm aksam eve gittigimde yine kocam yoktu yie icmelere gitmişti huzur kalmamıstı evde… Bende patronun dediklerini dusunmeye baslamıstım ama farklı bir sekilde sonucta elin aamına guvenilmezdi işini gorur sonra yine aynı seyler olabilirdi para karsılıgında yapacaktım Ve diger gun telefon edip 50.000 tl karsılıgında onun olacaktım iki gun boyunca kocama da işyerinin tatile gidecemi soylecektimErtesi gun aradım ve soyledim hemen kabul etti yeri ayarladıgında bana telefn etmesini soyledim kabul etti aksama haber verdi Manavgatta bir otelde iki kişilik yer ayırdıgını paranın hazır oldugunu soyledi tamam dedim ve kocama anlattım … Sabah en guzel en kısa elbiselerimi alıp onun yanına gitmeye baslıyodum sanki para ile degilde severek gidiyordum gibi …Cunku eşimle uzun zamndır yapmıyordum…Gittim arabaya binip manavgata dogru yol aldık yolda cok guzel oldugumu ve otele varmakta sabırsızlndıgı anlatip duruordu ben ise paramı almıs manavgatta hesabıma attıktan sonra otele gittik ben odaya cıkıp banyo aldum sonra o girdi ve yanıma geldi beni öpmeye ve uzerimdekileri yavas yavas cıkarmaya basladı bende onu soymaya basladım cok ozlemiştim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder