12 Aralık 2014 Cuma

Piçlik Güzel Kapak Mesajları ve Sözleri

Kapak MesajlarKapak Mesajları, Kapak Mesajları Uzun, Kapak Mesajları Facebook, Kapak Mesajları Twitter, En iyi Kapak Mesajları, Yeni Kapak Mesajları, En Güzel Kapak Mesajları, Sevgiliye Kapak Mesajları, Etkileyici Kapak Mesajları

Seni içtiğim biraya Bu
z diye katarım üstüne redbull çakarım tosunum.

Kıymet bilmeyen kalbe sevgim haram, yolunu bekleyip gelmeyene yazıklar, sevdim deyip de aldatana lanet, beni sonsuza kadar sevene bu canım kurban olsun!

Ağır yola hafif insanla çıkarsan, harcanırsın!

Canım benim sağol Allah’a şükür sadece moralimiz bozuk, karakterimiz değil.

Aşk'ın 'kürtajı' yoktur sevgili.. Bakamayacağın 'aşka' GEBE kalmayacaksın!
Düşmɑnımız ɑrtmış demek ki zɑmɑnındɑ değersizlerle çok iyi dost olmuşuz.
Arkɑmdɑn konuşɑnlɑrın hepsi ɑrkɑmdɑ tɑkılmɑyɑ devɑm eder.
Traş yapma kimseye kesilir güzel yüzün birden bire.

Esrar Kubar Al Senin Olsun Biz Delikanlıyız Aleme Şekil Olsun.

Kimse bana masal anlatmasın çocukken de sevmezdim zaten masalları.
OyuncakLaRımın hepsi kısa hafızalıbir türlü üzemiyorum onları Elinde sonunda mutlu oluyorlarbir türlü bana benzemiyorlar.

Şu hayatta belki de en çok ihtiyacım olan şey, sahte olmadan gülen bir yüz, yalanı olmadan seven bir kalp.
Cesaret illa kükremek değildir. Bazen, gün biterken, usulca “yarın yeniden deneyeceğim” demektir.
Biz çok gördük alayına gidenleri, ne bileyim kralına dönenleri, he bir de siz giderken biz dönüyorduk diyenleri. Gençler boş verin bu işleri, önemli olan benimsemek değil, serseriliği en büyük meziyettir utandırmamak evdeki aileni.
Peşinden koşacağımı düşünüyorsan, arkana bakma, hayal kırıklığına uğrarsın!

Allaha emanet ol. ! Dedi. Ve gitti! Güldüm zaten ondan başka kimim var ki? Dedim.


Sana bi sorum olacak sevgili? Acaba sen doğarken mi içerde unuttu doktor senin 'Şerefini' ?

Şu hayatta belki de en çok ihtiyacım olan şey, sahte olmadan gülen bir yüz, yalanı olmadan seven bir kalp.
Kɑrɑkterim ve tɑvrımı birbirine kɑrıştırmɑyınız! Kɑrɑkterim “kim olduğumlɑ” ilgilidir, tɑvrım sizin kim olduğunuzlɑ.
Bizim Kurduğumuz Hayallerde öLüm Yaşadığımız Hayatta Ölümün Kendisi Vardır
Gücünü göstermek için delikanlı olacaksın.
Seni içtiğim biraya Buz diye katarım üstüne redbull çakarım tosunum.
Kaldırımları üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım gelene biz On adım Gittik.. Oksijenimiz Sigara Mineralimiz yavan ekmek.. Kolay mı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.
Seni unutɑcɑktım, söz vermiştim. Gözlerin geldi ɑklımɑ, vɑzgeçtim.
Ünlem koyup uyaranlardan değil nokta koyup bitirenlerdenim.
Aldattıktan sonra köpekler gibi pişmanım deyip geri dönen sevgiliye kalp degil bir parça kemik verilir..

Benim kelimelerimle Dans etmeye Kalkma Ayakaların Dolanır Sonunda. 

Bir de soruyor musun? Neyin var? Diye. ” Sen yoksun! ” be güzelim. Hem de bildiğin gibi değil.

Zor durumlarda farkını gösteren değil, farkıyla zor duruma düşürmeyen farklıdır.

ALLAH ım Yağmur YaqdIr Yeryüzüne piSLIk Çok!!!

Azraile bile rest çekmişim, ecelim olsan ne yazar!

YaLnızLıktan Midem BuLanır GeL desem GeLir Misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder