4 Aralık 2014 Perşembe

rastgele en piç sözler



İlkokulda resim dersinde hep bi ev çizerdik, bacasından yaz kış duman çıkardı. Belki biraz maldık ama mutluyduk be kardeşim.s.sx



Japonlar gözleri kısık olduğu için uzun yaşıyor olabilir. ekran parlaklığı gibi,şarj uzun gidiyo amk .s.sx


Para biriktiriyim diyorum kumbara alıcak param yok amk .s.sx



Bankaya girip "Ne Lan bu milletin sizden çektiği ?" dedim, kredi dediler. Düşük faiz oranları falan. Dayanamayıp ben de çektim amk.


Hiç unutmam bikeresinde odada osbir çekiyodum boşaldım tam o sırada babam odaya daldı çakmasın diye spermi krem gibi yüzüme gözüme sürmüştüm amk .s.sx

Altın yumurtlayan tavuk ünlü oldu ama o tavuğa altın vurusu yapan horoz'u kimse tanımıyor a*k adaletin s*kem dünya .s.sx


Bilgisayara sinirlenip yatağa yumruk atıyorsanız, fakirsiniz a*k.s.sx

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder