2 Mayıs 2015 Cumartesi

Bizim Köyün Çadırcılarına ev temizletirken siktim


Merhaba Arkadaşlar Ben 20  yaşındayım biz koyde 5 senedir oturmuyoduk ve koye gittim 1 ay kalim dedim ev kir pas içinde dedim kim temizlicek şimdi derken biziim koyun ameleleri geldi aklıma ahmet abinin yanına gittim ahmeet abi çadırcıların başı dedim bana 3 tane bizim evi temizlicek kız lazım dedi hemen bulim istersen beraber gidelim dedi tamam dedim gittik tüm kızları topladı sıraya dizdi sec al dedi kactane istiyon dedi 4 dedim ev baya büyük tamam dedi işte bakarken 4 tane yan yana utanan bem beyaz kızlar vardı dedim bunlar oluyomu dedi onlar yeniler türkce bilmiyolar anlasamassın kızlar utanıyo bakamıyodu yüzüme dedim bu 4ünü alayım tamam dedim tamam dedi dedim nekadar oglen 12 aksam 6 dedi 100 lira ver ama temizlik yaparken eve girme utanırlar falan dedi tamam dedim obirsigün gittim çadırlarına 4 kardeş yatıyo uyandırdılar sonra benim arabaya bindirdim eve gotürdüm şaşkın şaşkın bakıyolardı etrafa girdik eve çekbas camsil falan verdim temizleyin diye işaret ettim kafasalladılar dama cıktım bende bi yarım saat sonra assa indiğimde yarım kollu kıyafet ve şort giymişlerdi normalde kapalılardı heralde ahmet abi demiştir dedim herleri silerken domalıyodu bitanesi gozüm takıldı benim mal kalktı yanlarına gittim ses yaptım hepsi birden üstüne bişe oldı utandılar heralde ben bunlara hepsinin ayrı odaya girmesini anlattım üst katta 3 oda var alt katta 4oda 1 salon 2 sini üst kata yolladım hepsine ayrı bir oda verdim şimdi aklıma bunları sike bilirmiyim diye soru takıldı acaba koyde laf ederlermiydi diye şansımıı denemek için birinin yanına gittim hemen ustune bez aldı cektim bezi bişeler dedi anlamadım 100 tl gosterdim başını assa egdi elimi memesine attım baktım bise demiyo tam assa indiriyodum amını ellicem elime vurdu kactı cebimdeki tüm parayı cıkardım güldü amına elimi attım bişedemedi elledim biraz iş yap diye işaret etim iş yaparken elledim sonra ahmet abiyi aradım dedim bunlara soyle toplansınlar o kıza telefonu verdi konustular 2 dkya toplandılar ben ellediğim kızı yanıma cagırdım parayı gosterdim ve kardeşlerini işaret ettim 4 kardeşte minyon tipli ikisi olgun 2 si 17 18 yaşlarında işte sonra o kız kafa sallladı bi 10 dk tartıştılar bişeler dediler yanıma geldi o kız elimi tuttu memesine gotürdü obirleri bakıyodu bende ellemeye başladım Bu kız ı soydum koltuga otutturttum amı kıllıydı ama süt gibi kızdı bitanesini yanıma cagırdım elini memesine attım bise demedi elini tuttum sikime goturdum ellemeye basladı dahasonra diger ikisini cagırdım ustlerini cıkarmalarını soyledim cıkardılar hepsi sütgibi vvicudu var fakat kıllılardı jilet almak için bakkala gidiyodum kapıyı kitledim dısarı cıkmasınlar diye aldım jiletleri geldim kapıyı yavaşca actım benim geldiğimi gormemişler birbirlerini elliyolardı izleyim dedim en büyükleri amını yalatıyodu içeri girdim gülümsedi buyuk olan digerleri hemen toparlandı jiletleri erdim banyoyu gosterdim kesin diye isaret ettim kafasalladılar banyoya girdiler ilk basta en ufak olan cıktıktı tertemiz olmus divana goturdum sikimi actım eline tutturdum kafasını yaklastırdım anladı o saxso cekerken en büyük olan olgun cıktı onun gouslerini emmeye basladım biridaha geldi amını parmakladım enson gelenle opüsüyodum sonra olgun olanı cagırdım yanıma amına soktum degişik bişe dedi anlamadım ama devam ettim digerleri daşşagımı ellemeye çalısıyo ıstiyo gibi yapıyodu azdırmayı basarmıstım sırayla dordunu amından siktim minyon tipli olanı domalttım gotune sokuyodum hahhh diye bi ses cıkardı kactı tuttum kolundan digerlerine tutmasını işaret ettim gotune kafası girdi baktım aglıyo şifonyerdeki vazelini hem onun gotune hem benim sikime sürdümbirden bastırdım cıglık attı sacını cekerek gotunden sıktım daracıktı cok zevk aldım ve sırayla 4 unude gotten siktim bitanesi
 geldi saxo cekmeye bitanesi daşşagımı yalıyo birini ben elliyodum en ufakları ablalrının amını yalıyo parmaklıyodu boşalacaktım ucuna geldi hic belli etmeyim dedim agzına bir attırdım hepsini yuttu cıkardım yuzune boşaldım yuzundekilerine kardesleri parmagıyla sıyırıp yuttu sonra temizlik yapmaya devam ettiler 6 da ahmet abi geldi kızları aldı gitti

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder