16 Mayıs 2015 Cumartesi

çalıştığım oteldeki spa cı taş hatun


Çalıştığım oteldeki spa cı ile sikistim
Ben 21 yaşındayım spa cı elif 26 yaşında hergün onun yanına gidip havlu alırdım birgün gittigimde dedim masaj yapması zormu,yok dedi öğrenmek isterdim dedim,ogretiririm dedi. Nezaman ogretirsin,aksam 10 gibi gel dedi gittim kiimin üstünde ogreteceksin dedim ben sana yapacam ogrendigin kadariyla sen bana yapacaksın dedi tamam dedim. Çıkart üstünü dedi tişörtü çıkardım pantoluda dedi çıkardım eline havlu aldı boxeri çıkart dedi eminmisin dedim evet dedi indirdim dedim istemsiz sikim kalkarsa kusura bakma alışkınız dedi yüz üstü yattım götümün oraya havluyu koydu sırtımı öfelemeye başladı sonra bacaklara geçti. Döndüm sırt üstü yattım beni oksuyodu resmen aşşagıya indikce benimki kalkiyodu sikimin oraya geldi baktım sikimi eline almış 31 çektiriyor sonra bittimi dedim evet dedi bukadar sıra ona gelmişti hadi cikart üstünü dedim üstündeki elbiseyi cikardi sutyeni cikart dedim çıkarttı havluyu beline doladi osekilde donunu cikardı sadece memelerini görmüştüm taşgibi dimdik duruyordu yüz ustu yattı memeleri dışarı taştı beline kremi sürdüm ovalarken memelerinede elimi deydiriyordum hic bise demiyodu assa indim catalinin oralara kadar sürdüm ses cikartmadı havluyu kaldırdım götünun deligine kadar sürdüm hala bise demedi bacaklarına sürdüm döndü sırt üstü yattı kremi göbeginin ordan yukarı sürdüm memelerine geldim bise demeyince taşgibi memelerine kremi surdum memelerini avuçluyodum sesini bile cikartmiyordu sonra yavaşca assa inerken havluyu kaldırdım tertemiz dışı bembeyaz içi pespembeydi yavaşca am ına geldim am yanaklarina surdüm yüzüne baktim gülüyodu sesini cikartmiyor diye amına surmeye basladım ıhh diye bi ses geldi iyice yedirdim ıhhh ahhh sesler gelmeye devam ediyodu fakat bişey demiyodu birazdaha oynadım amıyla boşaldı hafif bi sesle çok iyisin devam dedi gittim sikimi ağzına deydirdim deydirmemle saxso cekmesi bir oldu 5 dakika boyunca saxso çekti hadi dedim domaldi amına giriyodum dur yapma dedi neoldu dedim bakireyim dedi tamam dedim kremi göt deligine sürdüm sikimede sordum biraz soktum bise demedi hepsini birden bi soktum ahhhhh acıdı dedi gözünden yaş geldi göt ünün içi sım sıcakti iyice siktim her sokusumda ıhhh ahhh diyodu beni iyice azdıriyodu bosalasım geldi götüne boşaldım ben kafaya koydum amına girecektim götüne sokar gibi yaptım amına bi soktum bagırdı tüm otel duymuştur heralde çok sertsin ve söz dinlemessin dedi girmicektin hani amıma deyince oldu bikere dedim bende gir dicektim saten dedi buarada ortalık kan oldu havluyu aldım sildim kanları amına bidaha girdim titremeye basladı ve boşaldı birden sonra 10 dk boyunca amından siktim agzıni getir dedim getirdi saxso cekerken agzına bosaldım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder