18 Mayıs 2015 Pazartesi

Sınıf arkadaşım ile lezbiyen hikayem


Sınıf arkadaşım ile lezbiyen hikayem
Merhaba ben aylin 17 yaşındayım arkadaşım cemre 17 yaşında güzel vicutlu birisi neyse annemgil 1 haftalığına köye gitti ben okul var diye köye gidemedim annem cemrenin annesini aradı konuştu cemre ve ben kalacaktim evde annem gil gitti 2 saat sonra cemre geldi cemreyle çok sammimi sakalarimiz vardır iceri girdi çantasını bıraktı Napıyosun orusbum dedi bitane vurdu götüme güldük gectik oyle konusarakzaman gecti diger gün sabah okula gidecegimiz için ustumuzu degistiriyoduk o arada vicudu bembeyazdı fakat kilodunun kenarından kıllar görunuyodu cemre sana bise dicem dedim soyle dedi dedim kac aydır ağda yaptirmiyosun dedi gecen hafta yaptirdim amıni kafa isaretiyle gösterdim haa dedi kılları kiloduna sakladı dedim kimse yok evde okuldan gelince alalım dedim tamam dedi okula gittik aklimda hala bi sex düşüncesi yoktu onun okulu bitmiş eve gelmis bende sonradan geldim ağada almış cemre diye seslendim eefendim dedi. Öyle konustuk falan dedim ağada almışsın evet dedi üstümü değiştirim başlayalım dedim tamam dedi üstümü degistim kıssa şort giydim üstümde de sıfır kol ince beyaz thisort vardı annem bazen kendi kendine agda yaparken serdiği savan vardı. Oturma odasina onu serdim pencereleri kapattım perdeleri çektim hadi dedim utanıyorum dedi bendendemi utanacan orusbu cikart iste dedim sende cikart dedi öyle olsun dedim o tişörtü cikartti altinda pembe sütyen ve dolgun bir memesi vardı bende çıkarttım sütyeni birden indirdi dedim sutyene gerek yok amının kılını alacam bise olmaz dedi sende cikart mecburen çıkarttım benim memeler büyük olduğu için bitane vurdu oha taş gibiymis dedi nesandin dedim. Sonra bu pantolonunu kilodunu cikarttı bende çıkarttım oha sende hiç kil yok utanmiyomusun agdas salanonunda aldirmya dedi neye utanacam dedim ama cemrenin kini görseniz am yanakları üstü falan kıl arkanı dön dedim götünü ayiriyodum Napıyosun dedi bele dedim kıl varmi diye bakacam haaadedi baktım hafif çıkıyor amı kıldan görünmüyordu agdayı hazırladım ikimizde çırılçıplağız onun gözü benim amıma takıldı farkediyodum bise demedim ama önce üst bölge ye yaptım birden bagırdı. Bagirma kız dedim acidi amk dedi bise olmaz dedim agda kıl doldu dedim dur götünü yapak bura sogurken tamam dedi ayırdim yapıstirdim cektim gotunu cekti birden ben bunun vicudunu gördükçe amim sulanmaya başladı götüne tükürdüm delige parmağımı sokrum ne yapiyon sen dedi dur helebi sen konusma dedim kılları cikartiyom parmağımı soktum ıhhh dedi git gel yaptım bise demiyodu ıhhh diye ses cikartiyodu agdayı surdum cektim bitti dedim tamam amını getir dedim döndü amini ayirdi yanaklarina yapistirdim o arada amiyla oynadim deligine baktım bakirem benim dedim sen bakire degilmisin dedi bakireyim dedim eee ozaman dedi amindan agdayı sirayla çektim. Pespembe amcik cikti ben birden azdim dedim hiç. Sen bosaldinmi yok dedi dedim cok zevk veriyor deniyelimmi dedim zar patlamaz demi dedi yok dedim tamam ozaman dedi ben nasıl yalildigini bilmiyorum dedi ben saba yaparim dedin amina kafami yaklastirdim yalamaya basladim iyicene azdirdim elini benim memelere götürdü tutup sikiyodu ıhhh ahhh degisik sesler cikarmaya başladı agzima tuzlu bi tat geldi dedim tamam kıvamına geldi hemen 52 ye gectim hizlica yaptim titredi birden yüzüme bosaldi ohhhh dedi bu güzelmiş dedi bende sana yapacam dedi amima her dil atışında zevkten çıldırıyodum ensonunda 52 ye gecti hemen bosaldim peceteyle temizledi dedim bu zevk guzelmiydi müthiş bise dedi daha güzeli var diyorlar dedim ney dedi salatalık dedim amımızamı zokacaz hayır göt umumuze getirdim salatalik cok soguktu götünu kaciriyodu kremisurdum salatalifa bide gotune dur dedim ucunu deydirdim birden 10 cm kadar salataligi gotune soktum ciglik atti git gel yaptim oha ya zevklerin farkli farkli turu varmis dedi o salataligi benim gotume sokunca sanki sikiliyormusum gibi hissettim aklima amimiza sokmak geldi dedim aslinda biz zevkten ucabiliriz dedim cemre zevkten saten ucuyodu dolaptan en kalin salataligi aldim amimiza sokacagiz dedim cidimisin dedi evet dedim ozaman ayni anda birbirimize sokacagiz dedi tamam dedim kizlik zarinini patlatmak icin ufak bi salatalik aldik o oylebi soktuki amim yerinden cikti sandim ama cok pis azmistim onun aminada soktum patlak orusbuyduk artik kanlari temizledik salatalikla buna git gel yaptim bu yine titredi busefer heryer kan ve zevksuyu karisik oldu oha dedim kusura bakma ilkdefa yapiyorum dedi oda beni salatalikla bosalttti yaklastim dudagina yapistim 15 dk opustuk sira sira banyo yaptik orkit taktik kanama olursa diye sonra televziyon izlemeye basladik cok guzel bir gündü herkeze iyigunler


1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil