28 Mayıs 2015 Perşembe

Karşı komşumuz ve kızı 


Merhaba sexhikayeleriyeni.blogspot.com okuyucuları ben 18 yaşındayım karşı komsumuz 40 yaşında kazangibi götü orta boyda dimdik memeli sütgibi beyaz kadın kızı 17 yaşında uzunboylu sarışın 90 60 90 vicutlu hep sikmek istediğim bir kız neyse birgün okuldan eve geliyodum bamktım kapıları açık kalmıs iceri girdim hırsız falan mı girdi diye odaları gezerken bi ses duydum yavaşca gittim karşı komşumuz selin abla kapı açık banyo yapıyo benim sikim dim dik oldu onu görünce hemen telefonu çıkardım biyandan 31 cekiyodum biyandan videoya aliyodum 5 dk boyunca videoya cektim telefonu cebime koydum selin abla kurulanırken hemen saklandım bayodan cıktı odalarına giti ben kafaya koydum onu sikecektim hemen üstümü çıkardım boxer kaldı üstümde hemen aklıma bi fikir geldi su kesik numarası yapim disarı ciktim zile bastım kapıyı açtı üstünde incecik gecelik vardı bana bakti noldu canim dedi boxerli görünce bizde sular kesik sizde banyo yapabilirmiyim dedim gel iceri dedi benide çok seven bir kadın dedim abla heralde sende bayodan ciktin nerden anladın dedi heryerin görünüyo dedim buarada benimki kakıyodu oda dedi sende azdın heralde kalkıyor seninkide dedi napalim abla çok güzel vücudun var kim dayanır neysecanim dedi gir sen banyoya gözü sikimdeydi boxeri cıkardım banyoya girdim girdim donu sütyen i banyodaydı ablaa dedim yanima geldi busefer önunu kaamamıstı abla donun burda kalmış yabancimisin bise olmaz dedi abla yaşına gore vicudun guzelmis dedim aa onumu kapamamısım dedi biseolmaz bak benimkide acik dedim yabancimiyiz canim dedi istersen belini ilifleyim olur dedim geceligi çıkardı arkama gecti daha amini görmemiştim iliflerken memelerini sırtıma deydiriyodu sikim kalktı iyice dedi aaa büyük ve kalınmış benim kininki beni doyurmuyor dedi benle dene bide abla dedim güldü eline aldı 31 cektirdi sonra saxsoya gecti dedim banyoda yere duseriz simdi odana gecelim tamam dedi orda saxso cekerken dedi hemen sik kızım gelecek dedim onuda deniyim hayır o bakire dedi götten girerim dedim kendi istemez yaparız biseler dedim olmaz falan dedi bu durumu herkezin bilmesini istiyomusun yok dedi ozaman tamam dedi kızı gelene kadar memeleriyle oynadım öpüştük buarada amı hafif kıllı şişmiş bir amı var zil caldı ıhı geldi dedi ben saklandım geceligi giydi kızına kapıyı actı anne hayırdır ciplaksin dedi kontrol var ne kontrolü cikart ustunu anne noldu diyo cabuk soyun dedi kiz soyundu ben delikten izliyorum amını elledi sen bakire degilsin dedi kimle yattın sen yok oyle sey falan dedi gel ogrenecez simdi dedi odaya girdi beni çağırdı kiz beni görunce sok oldu o götü memeyi görünce sok oldum selin abla gel bakalım dene bakiremi degilmi kiz değilim yapmasın diyo egildim amına dil attım kendini bana biraktı sokuyorum dedim selin ablaya sok dedi soktum birden kan fiskirdi al iste bakireydim bozuldu artık dedi git kanı temizle gel dedi kız gitti selin ablayi sikmeye basladim şak şak diye sesler cogaddı kız girdi odaya anne beni denicekti seni degil dedi sanada deva edecek dedi geldi kız yanima öpüşme ye basladik benbiyice kendimi kaybediyodum selin abla üstüme boşaldı kalktıgelsen dedim oturdu delige zorla sokmayi basardim siktimiyice 10 dk sonra aynı anda bboşaldık kıztam kalkıyodu dur dedim dimalttim kremi getirdim sürdüm iyice yok göt olmaz diyodu birden soktum aglamaya basladi hala sikiyodum 1 posta daha attim anne kız sikimi yalamaya basladı 20 dk boyunca yaladilar 1postadaoyle attım üstümü giyindim kıza yaklastim artik benimsin dedim gülümsedi ben ciktim evden haftada 1 kez ilakki ya selin ablayı yadakızı ebruyu sikiyorum

1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil