31 Mayıs 2015 Pazar

n Grup Seks Olmasını İstedim

grup seks olarak ilk deneyim

İlk Seksimi

Bu yaşıma kadar seks yapmaya hiç merakım olmamıştı ama son zamanlardaki azgınlığımdan dolayı sadece bir kişinin değil birkaç kişinin sikmesini istiyordum. Bunun için de arkadaşlarımı ayarladım ve harika bir grup seks deneyimi yaşadım. Sizlere arkadaşlarımla yaptığım grup seksi anlatacğaım. Umarım hoşunuza gider. İyi okumalar.
Selam şekerler nasılsınız ben çok iyiyim beni soracak olursanız evet merakla beklediğiniz hikayemden bahsedeyim de ağzınızın suyu aksın biraz. Şimdi ben bundan çok çok uzun zaman önce yani yaklaşık olarak 5 ay önce başımdan geçen olayı anlatayım. Benim adım Buse yaşım 18 şu anda Antalya Konya altındayım buraya 3 kız arkadaşla birlikte tatile geldik zar zor ailelerimizi kandırıp geldiğimiz Antalya da soluğu her gece bir barda alıyorduk. Malum 18 yaş sınırını artık geçmiştik ve bu tür yerlere artık girişlerimiz serbest ti bizde bunun rahatlığı ile her yere girip çıkıyorduk. Bir gün yine gece saat üç sularında girdiğimiz bir barda 4 yakışıklı erkekle tanıştık yedik içtik eğlendik sabah saatlerine kadar ve ayrıldık. Telefonlarımızı vermiştik ve akşama yine sözleşmiştik akşam oldu ve çocuklarla yine buluştuk. Ardından bir bara girdik içkileri söyledik geldiğinde çocuklardan biri bana bir hap uzattı hapı içersem bu gece bir başka güzel gelecek sana dedi daha önce hap kullanmamıştım ama denemekte fena olmaz diyerek elindeki hapı aldım ve yuttum. Aradan kısa zaman sonra benim kafa bir büyük içmiş gibi bir milyon oldu bir şeyler yapıyordum salak saçma ama kendimi de tutamıyordum deli gibi olmuştum kendimi biliyordum ama yaptığım hareketlere engel olamıyordum. Geç saatlere kadar yine eğlendik sonra birlikte dışarı çıktık benim kankilerde benim gibi ama biz ayakta duramıyorduk. Sonra çocuklar bizi arabaya attı bir apartman dairesine götürdü eve girdik birazda orada içki içtik daha doğrusu içmeye çalıştık. Gece ilerledikçe biz daha da delirmeye başladık bir ara elimdeki şişeyi amıma sokmaya çalışıyordum o kadar uçuyordum sonra çocuklar bizi odalara soktular. Benimkinin adını hala hatırlamıyorum ne olduğunu neyse beni yatak odasına soktu başladı üstümdekileri çıkarmaya. Ben engel olmak istiyordum ama kafam güzel olduğu için yaptığım hareketlere engel olamıyordum sonra oda kendi üstündekileri çıkartmaya başladı. Sonra yanıma uzandı ve amımı yalamaya başladı bu baya bir zevk almama neden oldu. Bende hemen kafasında tuttum ve daha da bastırmaya çalışıyordum arada bir popomu onun kafasına doğru ittiriyordum sonra kalktı ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Ama delice öpüşü vardı beni öperken bir yandan da eliyle sikini amıma yerleştirmeye çalışıyordu sonun da istediği oldu amımdan içeri girmişti ama bilmediği bir şey vardı daha önce hiç ilişkiye girmemiştim. Kız oğlan kızdım kızlığımı patlattı kan gelmeye başladı ama aldırış etmiyordu git gel yapmaya devam ediyordu ama benim canım çok yanıyordu. Biraz zaman geçti acı artık zevke dönmeye başladı çok güzel bir duyguydu beni sikmeye devam ederken diğer çocuklarda odaya girdi bizim kızlarla istedikleri grup yapmaktı hepsi yatağa geldiler kızlar yatağa uzandı anlayacağınız her kez herkese giriyordu trafik karıştı yatakta her gözümü açtığımda üstümde başkasını görüyordum. Bir ara bizim kızlarda baya bir zevke geldiklerinden dolayı benim göğüslerimi yalamaya başladılar ben bu durumdan oldukça hoşnuttum hoşuma gidiyordu bende kızlara karşılık verdim ve onları yalamaya başladım. Çılgınlar gibi olmuştuk bir ara bir tanesi götüme sokmaya çalıştı ama çok dar olduğu için vazgeçti beni dizlerimin üstüne aldılar ve saksafon çektirmeye başladılar bize biz yerimiz de oturuyorduk onlar iki dakikada bir yer değiştiriyordu sabaha karşı her kez yorgun düşmeye başladı. Her kez olduğu yerde uyuya kaldı sabah kalktığımızda erkekler girmişti bizde banyolarımızı yaptık giyindik ve oradan ayrıldık birkaç kez daha aynı eve gittik ama çocuklar o evi kiralamışlar gecelik olarak. Sonra tatilimiz bitti memlekete döndük ama bu güne kadar orsda yaşadığımız günü kesinlikle daha yaşayamadık eğer yaşatmak isteyen olursa yorum atsın dönüş yapayım kendisine görüşmek üzere cicişler kendinize iyi bakın bir başka hikayede görüşmek üzere.

1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil