20 Mayıs 2015 Çarşamba

Kapıcının azgın oğlu sikti beni

Selam ben 30 yaşında minyon, sarışın ve hoş bir kadınım. Tabiri caizse tam bir azgınım ve en büyük şikayetim de kocamın seyahate gittiği uzun günler. Yine sıcak bir yaz günü kocam seyahate gitmişti. Dört gün olmuştu ve birkaç gün daha kalması gerekiyordu. Ben artık iyice azmıştım ve dayanamıyordum. O gün kendi kendimi tatmin etmeye çalıştım ama ne yapsam amıma girecek bir sikin yerini tutmuyordu. Soğuk duşun altına girdim, tam çıkmıştım ki kapı çaldı. Kapıcının servis saatiydi, kaçırmayayım diye aceleyle ıslak ve çıplak vücuduma kısacık geceliğimi geçiriverdim. Kapıyı hafifçe arkasına saklanarak açtım. Kapıda ara sıra babasının yerine servise çıkan 18 yaşındaki oğlu duruyordu. İhtiyaçları sıralarken ıslak saçlarımdan süzülen sularla ıslanmış geceliğimden olduğu gibi göğüslerimin göründüğünü fark ettim. Hamit kıpkırmızı olmuştu ama göğüslerime kaçamak bakışlar atmaktan da alamıyordu kendini. Bir an neden olmasın diye geçti aklımdan. Hoş, yaşına göre güçlü kuvvetli bir çocuktu. 
 
Hiçbir kadına dokunmadığından emindim. Artık kapı arkasından tamamen çıkmıştım ve dikilmiş göğüslerime aldırmıyordum. Cüzdanımdan para almak için özellikle iyice eğildim. Donsuz götüm ve amımın gözler önüne serildiğini biliyordum. Arkamda Hamit?in soluğunu koyverdiğini duydum. Çocuk eli ayağı dolanmış bir şekilde parayı aldı, istersen benimkileri en son getir acele etme dedim. 15 dakika sonra Hamit kapıdaydı tekrar. Elinde bir tek benim istediklerim vardı, belli ki en son bana uğramıştı. Banyo çeşmesinde bir sorun var içeri gelip bir bakar mısın diyerek içeri aldım. 
 
Yatak odasındaki banyoya doğru yönlendirdim. Yatak odasına gelince önüne geçip banyo kapısına dayandım. Üzerimdeki varlığıyla yokluğu bir olan geceliği sıyırıverdim üzerimden. Hamit karşımda duruş şok geçirmiş gibi bakıyordu. Daha ne kadar bakacaksın dedim ve elinden tutup yatağa çektim. Belli ki bu ilk olacaktı. Böylesi daha zevkliydi benim için. 
 
Bacaklarımı ayırıp sırt üstü yattım. Kaymak gibi amım nabız gibi atıyordu. Hamit?i çektim ve başını amıma bastırdım. Haydi şimdi yala dedim. Acemice yalamaya başladı. Dondurma yalar gibi yala dedim. Amımı bir uçtan bir uca yalıyordu. Elime iyice ayırdım amımı ve delikten içeri dilini sokmasını istedim. Her istediğimi yapıyordu. Dilini sokup çıkarmaya başladı ve ben günlerdir biriktirdiğim azgınlığınla kasıla kasıla orgazm oldum. 
 
Hala giyinikti Hamit bir hamlede soyuverdim. Yaşına göre kocaman bir siki vardı, çok kalındı. Ve dimdik olmuştu. Hemen boşalacağını biliyordum. Yine sırtüstü yattım ve üzerime çektim sikini elime alıp amıma sürtmeye başladım. Deli gibi soluyordu üzerimde, sürtmeyi bırakıp sokuverdim amıma. Bir çığlık koyuverdi küçük sikicim. Kalçalarımı kaldırıp indirdikçe o da pompalamaya başladı hızlı hızlı ve hemen fışkırmaya başladı. İçimde çağlayan vardı sanki, sıcak sıcak boşaldıkça ben yeniden orgazm oldum. Sikini çıkarıp yalamaya başladım. Daha dakikasına dimdik oldu. Haydi şimdi göğüslerimi yala dedim, sanki yiyiyordu göğüslerimi. Isırıyor yalıyor hepsini ağzına sokmaya çalışıyordu. Elini alıp amıma götürdüm yoğurmaya başladı hemen. Hamiti itip yatağa sırtüstü yatırdım. 69 pozisyonunda üstüne yatıım ve sikini yalarken amımı ağzına bastırdım. Çabuk öğrenen Hami,t hemen yalamaya, dilini amıma sokup çıkarmaya başladı. Dil yetmiyordu. Az önce içime fışkırtan o kalın siki istiyordum hemen döndüm ve Hamit?in kapkalın sikinin üzerine oturdum. Daracık amıma kayarak girdi. Deli gibi zıplıyor, dibine kadar sokup sokup çıkarıyordum siki. Bir yandan da kendi kendime göt deliğimi parmaklıyordum. Hamit tekrar boşalırken ben artık deliler gibi kasılıyordum. Sikini çıkarıp fışkıran spermlerini üzerime tuttum ve karnıma göğüslerime sıvadım. Bir süre soluklanmak için yanına yattım. Ama hala doymamaıştım. Bir kere de o kapkalın siki göt deliğimde istiyordum. Toy sikicime baktım hala dimdikti siki. Siki yalamöaya başladığımda koskocaman oldu. Sokuyor çıkarıyordum ağzıma, uzun uzun yalıyordum Hamit inliyordu. Haydi şimdi götümden sik beni dedim. Gözleri faltaşı gibi açılmış baktı yüzüme. Daha çok zevkli olacak dedim ve yatakta dört ayak üzerinde domaldım. Hamit önce götümü yalamaya başladı. Yanakları hafif hafif ısırıyordu. Ben o kalın siki hemen götümde istiyordum. Haydi sok şunu dedim. Göt yanaklarımı kopacak kadar ayırdı, yalamasıyla ıslanan götüme dayadı sikini. Kalın sik acıtıyordu ama ben az sonra alacağım zevki düşünüyordum. Haydi haydi dememle köküne kadar sokuverdi…bir çığlık çıktı ağzımdan çok canım yanmıştı ama inanilmaz da zevk almıştım bu hoyratlığından. Hamit gidip gelmeye başladı, karnımdan dolaştırdığı eliyle de amımı yoğuruyordu. Aynadan kendimize baktığımda daha çok tahrik oldum. Hamit götümü ayırmış deli gibi sikiyordu beni. Gittikçe hızlanıyordu ve orgazm oldum tekrar tekrar. Genç sikicim boşalmak bilmiyordu. Birden iyice hizlandi ve hırıltılarla götüme fışkırmaya başladı. Götüm sıcacık dolmuştu. Artık yorulmuştuk. Hamiti yüzünde bir sırıtmayla yolladım. Şimdi her öğlen geliyor ve beni sikiyor.

1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil