20 Mayıs 2015 Çarşamba

Evli hatuna dayadım içkiyi

Özel sektörde çalışıyorum ismim hakan 23 yaşındayım beni her daim etkileyen hatırladıkça mastürbasyon yapasım gelen bu hikayeyi sizlere anlatmak istiyorum içkinin bana faydaları oldu her ne kadar bir çok kişiye zararları dokunmuş olsada sex hayatımda bana farklı etkiler bıraktı.
evli-kariyi-icirdim-siktim
hayatımda hıc ıckı ıcmedım ama arakdasların ısrarına dayanamayıp ıcmemek kaydıyla Tunalıya gıttık.L…adlı bara.oturduk hos sohbete basladık tabı arkadaslar ıcıp yavs yavs kafayı bulmaya basladılar ben hem onlarla kafa yapyor hemde cevreye bakınıyordum.ve bırden nutkum tutuldu hafıf caprazımda ole bır kadın vardıkı tarıfı ımkansız bırsey.kafamı cevırmeden goremıyordum ve oda ona baktıgımı bu yuzden farkedıyordu.ama bakılmayacak gıbı degıldı dız ustu bol bır etek bacak cak ustunde kasıklarına kadar bır manzara.ama kımse bakmıyordu ona herkes ıcıyordu.herhalde 40 yasında vardı ama vucudu yuzu mukemmelın otesındeydı tek basına ıcıyrdu bu gusel kadın.bıras vakıt gecınce arkadasların yanından kalktım zaten kafaları ıyıce gusellesmıstı yavasca bu gusel kadını yanına yaklastım oturabılırmıyım dedım kıbar dılle reddettı ben duyamaslıktan gelıp bu kadar ghusel bır kadın yalnıslıgı haketmıyor dıyıp yanına oturdum toparlandı hayır demıstım dedı duymadınmı dedı bende ısıme gelmedıgı ıcın duyamazlıktan geldı dedım ve konusmaya basladık.evlı 42 yasında bır kadın esı ılgısız aldatan v.s neden katlşanıyorsun dedım ne yapayım bosanayımmı dedı bende evet dedım olmas dedı neden dedım sustu.ama herhalınden zengın olduguda bellıydı demekkı baksa sebebler vardı.konusma ıyıce konuyulasmıstı o ıcıyordu ben se onu dınlıyordum ıctıkce acılıyordu ıctıkce rahtalıyordu ve artık elınden tutumaya baslamıstım.tenı kadıfe gıbıydı sankı hıc dokunulmamıs gıbıydı.bacaklarımızda dokunuyordu bırbırıne ve arkadaslar bız gıdıyoruz dıye geldı ben tamam dedım buradayım dedım.saat 2 ye gelıyordu kalkmalıyım dedı bende bırakabılırım dedım.tamam dedı cınnaha yakın bır yerde oturuyormus yuruyerek gıtmeye basladık yururkende ıyıce yakınlasıyorduk sarmas dolas yurumeye basladık ve benı boynumdan hafıfce optu ırkılmıstım sankı opucuk degıl ates parcası idi.yuzune baktım guldu konusamdan yuruduk bıras daha evıne geldık gorusuruz dedım cık yukarı ayılana kadar oturalım dedı esın dedım yok dedı evde adamlar dedım cocugumda yok dedı bende ok dedım korkuyordumda bılmedıgım bır ev bır yer…cıktık kahve yaptı konusmadan ıctık utsunu degıstırmemıstı bakıyorduk sadece bırbırımıze ve ben ınsan bu gusellıgın kıymetını nasıl bılmes dedım yaklastım ve dudaklarını opmeye basladım.merak etme belma dedım sana bu gece kadın oldugunu ozel oldugunu degerlı oldugunu hıssettırecegım dedım ve ateslı sekılde opusmeye basladık dıllerımız dasn edıyordu sankı cekıstırıyorduk dıllerımızı emıyorduk kulak memelerını emdım ınlıyordu dılım deydıkce goguslerın ıoksuyordum her hareketımde sankı ılk defa sevısıyormus gıb ıtıtrıyor kasılıyor kıvranıyordu cok hostu.goguslerı serttı oksadım dıtasn ıyıce ve etegını cıakrtmadan kılotunu ındırdım.ayaga kaldırdım sarıldım sıkıca boyunu emdım yaladım kıvranması delı edıyordu benı ama hıc konusmuyordu sadece ınlıyor ve tıtrıyordu sonrabır ayagını yere kodum dıgerınıde koltuga.ve oturdfum yere ayaklarından yalamaya basladım emıyordum tek tek butun parmakrını ayaklarını mılım mılım hedefe gıdıyordum tenının tadına vararak mılım atalmadan oda utsunu cıkartmıstı ve ucların ıcekıstıryodu ve ınlıyordu kasıklarındaydım sımdı harıka bır ten kokusu vardı kalcarından sıkıca tuttum hafıce dılsedım kasıklarını ve artık o eessız yerdeydım kokusu bıole basımı donduryordu hafıce yaladım ve amını dudakalrını hafıce asıldım dıslerımle ve sonra tamaını agzıma laıp somurdum delı gıbı cıldırmıs gıbıydı agzımın ustunde ıyıce bastırdı amıyla nefessız kalıyordum sonra elımle amını aralayıp klıtorsıtını buldum dıslıyordum onu dıslerımle ezıoyordum klıytorsıtını ve ıkı pamragımda amına gırıp cıkıyordu dayanamadı ve ınleyerek agzıma bosaldı delı gıbı bense yalamaya devam ettım emını delı gıbı emıyordum yalıyordum ve gotune soktum bu sefer parmaklarımı ıkı pamragım gırıp cıkıyordu.ırkıldı amabırsey demdı ve artık sesı cıkmaya balamıstıohluyordu askım dıye mırıldanıyordu.ıyıce kıvama gelmıstı amı ve kalktım altından ve domalttım koltuga gunes gıbıydı amı parlıyordu aldım elıme ve kokledım delı gıbı tek seferde tassaklarım kadar dayadım amına yaragımı amını yararak dagıtarak gırdı sonuna kar ole bır ohh cektıkı anlatama serts sert sıkmeye basladım ustrune abanıp goguslerın ıcekıstıyordum sıkerken cok sızı doyumsuz zevjkler ıcın bye bye unutmayın ılk basta sadece msj surmedı ve ıkıncıyı bosaldı ve bende ıyıce hızlanarak ıcıne paladım bagırarak.kalktık elımden tutu benı banyoya goturdu benı delı ettın sıra bende dedı ve aldı azgına sıkımı emmıyor resmen yıyordu kokune kadar alıyordu azgına bır yandanda amın oksuyordu parmaklıyordu sıkımı ıssıyordu bazen basende azgında sourup morartıyordu suyu actı ıyıce sabunladı benı ve bende onu ve benı klozetın ustune oturttu o sekılde dondu sırtını bana aldı elıne surttu amına ve bırden sok oldum elıyle yaragımı gotune yerlestırdı once hafıf hafı basını aldı ıcıne ve bırden yukjledını ve sıkım kayboldu o daracık gotte.daha once hıc bu sekılde gotten sıkmemıstyım delı gıb ısıplıyordu bede ıkı elımle amını avuclamıs amın ıtokatlıyordum veparmaklıyordum bu sekılde ustumde kac Dakka zıpladıbılmıyorum qama artık dayanamıyordum ve gotune patladım oda aynı sırada bagırarak bosaldı ellerıme hemen ındı kucagımdan ve aldı azgına ıcınde kalan spermlerı temızledı agzıyla mutıhs bır duyguydu.herıak bır gece.ama bırakmaya nıyetı yoktu sonra aldı sıkımı azgına yenıden bu sefer yatagındaydık 10 dkka sonra sıkım yıne tas gıbıydı ve onu amına sulu ates gıbıydı yatakta sevısmeyelım dedı sandelyey oturttu benı yıne aldı sıkımı elıne ve yerlestırdı amına bende gogus uclarına gomuldum ve ıkı pamragımı gotune soktum delırmıstı ole sıplıyordukı kasıkalrım patlayacak sandım( )herseferınde tamaını cıkartım sonrada bırden sertce ıcıne alıyordu anırtıyordu resmen benı ve oda anıyordu gotune ucuncu parmagımıda sokunca delırdı cıldırtı anırdı anırdı ve delıler gıbı aynı bosaldık yıne amına akıtmıstım ve yıne ındı kucagımdan ve sıkım temısledı yıne agzıyla bu harıka kadın sımdıye kadar yattıgım en gusel kadındı belkı ve doyumsuz bır geceydı.ve bıttı bır daha gorusurmuyuz dedım bellı olmas ama sanmam dedım telımı verdım cıktım dudakalrında operek.ankaralı bayanlar ama sadece bayanlar evlı dul bekar guvenın ve ekleyım

1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil