10 Mayıs 2015 Pazar

komşu kızını havuzda siktim

Antalaya da bir evde yalnız yaşıyorum yazın başımdan geçen olayları anlatmak istiyorum. Temmuz un sıcağında öğlen sitenin kapalı havuzuna gireyim dedim kimse girmek istemez çok içerisi çok sıcak. Şansıma kapıcının kızı sinemde ordaydı havuzda takla atmaya çalışıyordu .kendisi 19 yaşında kocaa götlü esmer güzel memeli bir kızdır . ata ağabey bana takla atmam da yardım eder misin diyordu. neyse işte ben yardım ediyordum bir baktım ikide bir o güzel götünü elliyorum .sonra dedim ki gel senle nefes egzersizi yapalım dedim. şimdi benim kucağımın üstüne oturcaksın beraber suyun altına gircez dedim oda tamam dedigirdim suyun altında çok güzel fortluyordum .o gün mayom yıltıdı sineme çaktırmadan çıktım ve yarın aynı saatte dedim . diğer gün gördüm ve bugün havuzda yapmıcaz dedim dışarı cıktk 2 tane bol dalları olan ağaçların arasına girdik dışarıya hiç görüntü vermiyordu. şimdi yamacağımız egzersiz rahamtlama dedim ve çıkar üstünü dedim oda çıkardı benim cıkardığğımı görünce ilk güldü benim alleti gördü sonra sordu sen niye çıkardın dedi daha iyi rahatlarız cevabını verdim ve ben bişi demeden direk alletimi ağzına aldı bende o sırada o güzel götüyle oynuyordum sonra sokma anına geldi çok iiyi geçti ve asla unutamicağımız bir yaz oldu her hafta benim evimde güzel güzel sikişiyoruz .

1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil