29 Mayıs 2015 Cuma

yeni kiracimiz beni cildirtti


Merhabalar arkadaşlar 27 yaşındayım, 1.84 boyunda çok ateşli bakan, buğday tenli bir üniversite öğrencisiyim. gitar çalıyorum, okuldan zaman buldukça arkadaşlarla barlarda müzik yapıyoruz. yazın turistik bölgelerde dövme yapıp okul harçlığımı çıkartıyorum. kısacası eylenmeyi çok seviyorum, ve size yaşamış olduğum bir hikayeyi anlatmak istiyorum. eylül ayı ve havalar çok sıcak. Öğrenci olduğumuz için, oturduğumuz apartmana sürekli giriş çıkış yapıyoruz. gerek okula gidiyor, gerek arkadaşlara gidiyoruz. yani çogu zaman apartman sakinleriyle karşılaşıyoruz. yine sabah derse gitmek için dışarı çıkıyordum ki, bizim yan daireye taşınan birileri olduğunu gördüm. günaydın diyerek ayrılırken, dış kapıdan çıkarken fiziği muhteşem bir bayanın geldiğini gördüm, sarışın mavi gözlü ve beyaz tenliydi. Neyse fazla bakmadan devam ettim. akşam okuldan geldiğimde, yeni taşınan kiracıların temizlik yaptıklarını gördüm, o kadında ordaydı. ii akşamlar ve kolay gelsin diyerek geçiyordum ki, bayan “afedersiniz ya burda mı oturuyorsunuz? ” diye nazikce bir soru yöneltti, bende “evet” dedim ve nedenini sordum. oda eşinin dışarıya çıkıp, perdeler için korneş almaya gittiğini, ardından salonda ki ampüllein Yeni Kiracımız Beni Çıldırttıtakılı olmadığı için orada temizlik yapamadığını söyleyip benden ampülleri takmam için yardım istedi. hiç düşünmeden ” tamam olabilir” diyerek heyecanlı bir şekilde içeriye girdim. o muhteşem bayanın da üzerinde askılı beyaz bir bulüz ve altında da pempe ve kısa bir şort vardı. içmden neler yapmak geçiyordu ama, ben sakince salona geçtim. çocuklarda kendi odalarında oyuncaklarıyla oynuyorlardı. inanamadım, iki çocuğu olan bir bayan için muhteşem bir fizikti. neyse ben ampüllerin nerde olduğunu sordum. bayanda içerden 3 tane ampül getirdi. benimde unuttuğum birşey vardı. “bu ara da adım berkcan” dedim. sarışın bayanda isminin betül olduğunu söyledi ve gülümsedi. gerçekten çok heyecanlanmıştım. ampülleri alıp takıyordum. ilk ampülü taktıktan sonra, betül yerdeki kağıt parçalarını toparlıyordu, göz ucuyla bakarken bide ne göreyim, sutyen takmamıştı ve çok diri göğüsleri vardı. inanılmaz derece de azmıştım. daha dikkatli bir şekilde bakarken kafasını çevirdi ” öğrenci misiniz ” diye sordu. “evet, son sınıf öğrencisiyim ” dedim. hangi bölümde okuduğumu sordu. bende gözlerinin içine bakarak ” tasarım” dedim. oda ” çok düzel” dedi. daha sonra diğer ampülü istedim. getirip verirken elinden çok değişik bi şekilde aldım. adeta alırken onu çılgın bi şekilde soyup sevişmek istediğimi hissettirir gibiydim. sanırım oda bundan baya bi etkilenmiştiki, bana bakarken dondu kaldı. gözlerine bakmaya devam ettim.

en sonunda dayanamayıp ampülü taktıktan sonra merdivenden aşağı indim yanına gittim, gözlerinin içine bakıyorum. bu sırada da yavaşça kensisine yaklaşıyorudm. hiç tereddüt etmeden yapıştım dudaklarına. biraz çekilir gibi oldu ama sanki oda buna uzun zamandır hasretmiş gibi, fazla tepki göstermeden emmeye başladı dudaklarımı. kalbim duracak gibiydi. sabah gördüğüm ve gün boyu hayal ettiğim kadını, akşam becerme yolunda hızla azdırıyordum. elimi kalçasına götürmeye başlamıştım ki küçük çocuğu ağlamaya başlayınca birden irkildi. hemen üzerini düzeltip çocuğunun odasına doğru yöneldi. bende heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım. sem sert omuş penisimi düzelttim ve diğer ampulü taktım. ardından çocuklarıyla salona girdi bende taktım betül hanım diyerek gitme hazırlıları yapıyordum. tam çıkarken gözlerinin içine baktım. sanırım bu bakışlardan bunu devamının geleceğini hissetmiştim. o günden sonra, kendisiyle hem kendi evinde hem de benim evde defalarca sikiştik. eşinin yurt dışında çalıştığını öğrenmiştim. zaten ondan sonra kendimi tutamaz olmuştum. onu her seferinde çağlayan gibi boşaltıyordum, adeta kendini kaybediyordu ve üzerimde titriyordu. aramızda gizli bir aşk başlamıştı. ama ben sadece onu pürüzsüz vücudunu ve daracık ammını düşünüyordum. aklımın ucundan bile geçmiyordu aşk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder