30 Mayıs 2015 Cumartesi

sirketteki kız


 ** Şirketteki Kız Çalıştığım şirkette cok hoşlandığım bir kız vardı. Çıkmaya başladık. Bir gün beni yazlıklarına çağırdı. Akşam İstanbula beraber döndük. Onu evine bırakıp kendi evime gitmek için yola çıktım. Aradan 10 dakika geçmemişti ki telefon edıp benı gerı cagırdı. “Annemler nasıl olsayazlıkta, ıstersen bızde kalabılırsın” dedi. O gece bırlıkte yattık. Uzun uzun sevıstık fakat bır turlu kılodunu cıkartamadım, sanki zırh gıbıydi.Bakire olduğunu söyledi. Sabahleyin şirkete beraber geldik. Hemen telefona sarıldım ve malum amacıma ulasmak ıcın bu ıslerde uzman oldugunu bıldıgımbır arkadaşımı aradım. O da bana asagıdakı sex recetesını hazırlayıp faksladı. Bunun sayesınde amacıma zorlanmadan ulastım. Ona burdan tesekkur edıyorumve recetenın bır kısmını sızınle paylasıyorum. UYGULANACAK SEX STRATEJİSİ: A-YAKLAŞIM A1- Ona masumane yaklaşıp, itaatkar esiri, kölesiymiş gibi davran. A2- Onu her an uçup kaçacak bir kuş gibi gör. A3- Onu her an kırılmaya namzet bır kristalmiş gibi elinde tut. A4- Bir kuşun kanadının en yumuşak tüyüyle dokunurcasına üzerinde ellerini gezdir. (Bilhassa baldırların iç kısımlarında ve parmak uçlarınla gezin) A5- Dilinucuyla ayaklarından başlıyarak apış arasının kenarlarına ulaşmaya çalış. Tepki gösterdiği an ısrarcı olma fakat sonra yine dene. Dilini kullanırken ellerini kesinlikle kullanma -Tutma haricinde- Tutmak: sadece belınden tutup hafıfce kaldırmak ve omuzundan cekmek anlamında. B- DİL ATMANIN ÖNEMLİ NOKTALARI B1- Gerdan .ve çevresi. B2- Omuzlar, koltuk altları, kol içleri ve avuç içlerine kadar. Kulaklar asla ıhmal edılmemelı. B3- Göbek çukuru ve cevresi, vajına uzerine inilebildigi kadar inilmeli. (Israrcı olunmamalı) B4- Yüzü koyun yerdeyken omuz ve gerdana dil masajı. Malum yere sertleşen penisi dayamak kilot üstünden de olsa asla ihmal edilmemelidir. C- VAJINAL BOLGEYE DIL TAARRUZU C1- Kadın sırt ustu yatarken uygulanır.Kilodun kenarından içeriye dili bir yılan gıbı suzerek tesebbus edılmelıdır. Uzun sure yalandıktan sonra her iki organın bırbırlerını sadece opmesı nıtelıgınde yalvaran bır halde tebliğ olunmalı. C2- Kilot üstü tatbikatlar her ne kadar kadın istemez gözükürse de kilodu bir emniyet sibobu sayarak arzuyla penisin kendine dokunmasından buyuk bır haz duyar. Harfiyen bu receteyı uygulayıp emelıme ulastım. Denıyecek arkadaslara basarılar dılerım.(Ne diyim şimdi, bu reçete sahibine, onun uzman kişiliğine. Ben susayım, meşe odunu mu konuşsun? Peki. ALLLAAAAHHHHH! PİŞKİİİİİİİN!

1 yorum:

  1. Ateşli bayanların whatsapp'a mesajını bekliyorum.05367425071
    Birlikte Zevkin doruklarına çıkalım..
    Pişman olmicaksin her konuda güvenebilirsin.
    Whatsapp'ta profil Resmim var,Sapık yada öcü değilim:)
    Whatsapp No: 05367425071

    YanıtlaSil