10 Nisan 2014 Perşembe

Yeni Araba Arkası Yazıları-Araba Arkası Sözler-Komik Sözler 2014

sabır selamet sürat felaket mıtsubıshım Allahıma emanet
BABAMDA SOLLARDI WEYA BABASIDA SOLLARDII
asiler azmaz azdırır cünkü cok düsüncelidir
aslanlara söz verdik çakallara yem olmayız
ÇݝLEMSE ÇEKERݝM, KADERݝMSE GüLERݝM…
bakma güzelim atla gezelim
GEÇ KALDI DESݝNLER GEÇMİİž OLSUN DEMESݝNLER
wur hançeri kalbime kalbim kana bulansın fazla derine inme çünkü orda sen warsın…
RüZGARA KARİžI KAVAK GݝBݝ DURUP KIRILCAݐIMA EKݝN GݝBݝ EݐݝLݝRݝM DAHA ݝYݝ
TOYATA nın esaletine kızların gözlerine hastayım
SEN BENݝM KAPIİžTIݐIM ARABA DEݐݝL GEÇTݝݐݝM BݝSݝKLET BݝLE OLAMAZSIN
bı sana bı de sabah uykusuna doyamadım….
hayat tesbih gibidir bazen sallar geçersin bazen çeker gidersin
bazı arabaları sesinden bazılarını ise tipinden anlarız yeğen
Motoru yolda kızı kolda severim…….
yüksekova merkez apocudur herkez yüksekova ovası apocular yuvası
Otobüscü deyilik hostesimiz olsun kamyon cuyuk canımız sağolsun
melek gelir hava atar felek gelir şaka yapar ben hayattan bıkmışım AZRAİL GELSE NE YAZAR
Ağlamasını bilmeyen gözler gülmesinide bilmez
BANA BݝR SEN DEGݝL HERKES HASTA
senı unutmak ıcın sevmedım nıye sevıstım onu unttum :) :)
;Ağlamayı bilmeyen gözler sevmeyide bilmez;
Duvarda resMin olacagınA bu alemde ismin olsun
BABAM SAА OLSUN AMA (ARABAYI BEN ALDIM)
Yağışta sollama eve kötü haber yollama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder