5 Mayıs 2014 Pazartesi

Anlamlı Kapak Sözler

Anlamlı Kapak Sözler |  görsel 1
kapak sözler, sevgiliye kapak sözler, kapak laflar, anlamlı kapak sözler, küfürlü kapak sözler, en kapak sözler
Empati yapmak istiyorum fakat senin gibi o.ç. olamıyorum.
 
 
Yalnız' beni sev demiştin, işte oldu istediğin. Yalnızım ve seni seviyorum.
 
kapak sözler
"Nasıl olsa arayacak" diyorsun, haklısın ama bu sen olmayacaksın.
 
 
"Her zaman arkandayım" diyenler değil, "Her zaman yanındayım" diyenler olmalı hayatında.
 
 
Bu saatte bile seni düşünüp yazmak istiyorum ama aklıma küfürden başka bir şey gelmiyor.
 
etkileyici kapak sözler
Senden sonra hiç yüzüm gülmedi, hep götümle güldüm.
 
 
İlk adımı yanlış atarsan, hep öyle gider. Ben seninle başladım.
 
 
Normalde bazı şeyleri abartırım ama Sen'de iyice saçmalamışım.
 
kapak msn nickleri
Bazı 'Seni Seviyorum'lar, sadece dudak tiryakiliği.
 
 
Başta seni kovalamadım ki, şimdi arkandan koşmamı bekliyorsun.
 
 
Gitmekle kalmak arasında bir seçim yapmak zorunda kalırsan, bi' siktirolup gider misin lütfen.
 
sevgiliye kapak sözler
Üzülme senin suçun yok. Sen insan gibi sevdin ama o insan değildi.
 
 
+Hatanı kabul edip özür dilersen affetmeye hazırım. -Haklısın, özür dilerim. Sen büyük bir hataydın.
 
 
Ayrılık anına kadar hep ona baktığın için, gidenler "Kendine iyi bak" der.
 
küfürlü kapak sözler
Yara mısın çare mi bilmiyorum ama orospu çocuğu olduğun kesin.
 
 
Ettiğin duaya dikkat et. Hayatıma birisi girsin dersen gerçekten 'Giriyor'
 
 
Mutlu olma hakkım saklıdır. Ben bile bulamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder