5 Mayıs 2014 Pazartesi

Etkileyici Aşk Sözleri


Etkileyici Aşk Sözler |  görsel 1
aşk sözleri, aşk msn nickleri, etkileyici aşk sözleri, en güzel aşk sözleri
Senin yanımda uyanacağın bir sabahı bekliyorum / Biliyorum, o gün bu şehre güneş bir kişi için doğacak.
 
 
Yanyana değiliz ama yanyana gibiyizbu fark çok önemli..
 
aşk sözleri
Aşk; O'nu gördüğün ilk anda 'benimsin'
diyebilmektir.
 
 
artık nereye gidersen git bana ait kalbindeki imza.
 
 
Ben artık sen olmuşum, sana karışmışımBen artık seninle "bir" şeyim. Benim hayallerim bir tek seninle gerçek olabilir.
 
aşk msn nickleri
Sadece bir kişiye ait olmanın keyfini hiç bir kalabalık veremez.
 
 
Şimdi telefonumun yerinde ellerin olmalıydı ve ben telefon yerine kalbine yazmalıydım.
 
 
Seni soranlara 'Çok sevdim, aşırı dozdan gitti' diyorum.
 
en güzel aşk sözleri
Aklından zorun mu var? dedi. Aklımda zor'um var dedim.
 
 
İnsan düşünebilen, sevensevilen ama mutlaka hayvanlık yapmayı başarabilen bi canlıdır.
 
aşk mesajları
Ve sen geldin; ben bütün herkese hoşçakal dedim..
 
 
Eski sevgililer ikiye ayrilir; baban yerine koyup baglandiklarin ve babaligi bir turlu ona yakistiramadiklarin..
 
etkileyici aşk sözleri
Umursadığım insanı kıskanırken içimde oluşan kafasını koparmak hissinden kendim bile korkuyorum.
 
 
Sevgilimle evde romantik yastık savaşı yapmaya kalktık, kuş tüyü yerine birbirine yapışmış yünle doldu her yer. Kızın dudağı da patladı.
 
 
sen ve ben öyle bir biz olacağız ki yanağına dokunan senin elin mi,benim elim mi karıştıracaksın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder