16 Mayıs 2014 Cuma

Dokunaklı Kapak Sözler

Dokunaklı Kapak Sözler |  görsel 1
küfürlü kapak sözler, kapak sözler, kapak sözler 2013, anlamlı kapak sözler, kapak laflar
Ara sıra kullan o beynini, yan etkisi yokmuş.
 
Düşmanın en büyük hilesi, dostluğudur.
 
kapak sözler
Göz yaşınızı silmektense sizi ağlatanı silin.
 
 
Senin için mücadele etmeyen insan. Sadece gitmeni bekliyordur.
 
küfürlü kapak sözler
Hayatında biri varken başkalarına asılanları ayakta alkışlıyorum...
Yav şak şak şak şak
 
 
"Senin aşkın popüler şarkılardan öğrendiğin sözlerle anlatabildiğin kadar."
 
Gözlerinin içi samimiyetle güldükten sonra gülüşünün güzel olup olmaması kimin umrunda?
 
 
Ağzından bal damlayan arının bile kıçında iğne
var..Ne güveni?
 
kapak msn nickleri
Ah da yerini bulmuyor, hak da yerini bulmuyor ama sen yine de iyi şeyler düşün içinden.
 
 
Seninle kurduğum hayalleri, başkasıyla yasayacak kadar güçlü değilim ben.
 
 
Tipsiz birine aşık olabilirim çünkü ben kalbimle seviyorum, gözümle değil.
 
Önce kızı kendine aşık etmek için peşinden koşan, aşık ettikten sonra ayrılıp 2 gün sonra başka bir kıza aşık olan erkek çok net şerefsizdir.
 
 
“Biliyorum dünyanın en güzel kadını değildi.
Ama benim dünyamın en güzel kadınıydı.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder