5 Mayıs 2014 Pazartesi

Yeni Facebook Sözleri


Facebook Sözleri |  görsel 1
facebook sözleri,anlamlı facebook sözleri,komik facebook sözleri, güzel facebook sözleri
Şimdi hayatın anlamını anlatırdım ama çay demlemem lazım
 
Diet yapıyorum diyerek kepek ekmeğin hepsini yiğen abla; koca göt sana yakışıyor boş ver
 
 
Aşk acısı çekmek için çok uğraşmana gerek yok. Biraz aptal olman yeterli.
 
facebook sözleri
Kızın gözleri bildiğin kahverengi, ağlarken yeşil oluyo diyo. He canım he benimde sıçarken adonislerim çıkıyo.
 
 
İşerken klozetin ses çıkartmayan yerini arayan tek insan ben miyim?
 
 
Aslında çok MUTLU olan insanlar biraz az düşünen insanlardır. Her şeyin farkında olup çok mutlu olmak imkansız.
 
güzel facebook sözleri
Fazla makyaj yapan kızlara kaportacı yorumu: "Bu kadar boya varsa kesin darbe almıştır."
 
 
Kız resmen gelin makyajı yapmış, bide feyste fotoğrafının altına 'sabah uyandığımda ben' yazmış. hey allahım ya rabbim sen akıl fikir ver.
 
 
Bana 'en büyük hobin nedir?' diye sorsalar; alarm ertelemek derim. çok zevkli bir şey cidden.
 
kısa facebook sözleri
Sevgili bulunca arkadaşını satan arkadaş dünya ahiret tuvalet kağıdımdır.
 
 
O telefon kapalıysa ölmüş olabilir, ağır yaralı olabilir, ülkeyi terk etmiş, kaçmış olabilir o ama katiyen şarjı bitmiş olamaz ( HER ANNE )
 
 
Bir kız aşık olduğu zaman parasının 4/3 ünü falcılara 2/5 ini guzellik malzemelerine harcarsa cebinde ne kadar kalır?
 
2013 facebook sözleri
Komşumun sevgilisi var ve ben bu duruma her seferinde gülüyorum, ee ne demişler ''gülme komşuna gelir başına'', kahretsin yine çok zekiyim.
 
 
Ne evlilik teklifi, ne tektaş pırlanta, ne de kaşıkçı elması. Her kadını mutlu etmenin tek bir yolu vardır;
-Zayıfladın mı sen ?
 
resimli facebook sözleri
+Öpü şelim mi ?
-Niye ayrı yazdın ?
+Nefes demi almıyahh.
 
 
Beyaz atlı prensimi bekliyorum - diyen bayanlar - Allah aşkına zorlamayın artık ... Prens yok ! Burası Türkiye ... beyaz çoraplı Ekrem abi var olmazmı ? :)
 
komik facebook sözleri
Millet 11 yaşında Manita yapsın, facede ilişki yapsın 54 beğeni 241 yorum alsın, bizde hala ekmek arası domaiiğğğtez yiyelim.
 
 
Otobüste camı açamayan kıza "bırak ben hallederim" deyip camı açamadığımdan beri böyle anormalim. :(
 
aşk facebook sözleri
Annem, televizyonda bi programa çıkan Seda Sayan'a yanlışlıkla Sibel Can deyince; Koltuğa yaslandı, ellerini önünde birleştirdi ve o sözünü söyledi; 
-Sibel Can beni andı heralde
 
 
Matematigim okadar kotuki cesaretimi bile toplayamiyorum *

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder