2 Mayıs 2014 Cuma

Laf Sokucu Sözler

Adımı yazdığım her alanda alanın birincisi olmayı başaran benden başka kim var?
Gerçekleri söylemeye çalışırsan kendine yararın olur.
Her lafı yemesini bileceksen anca laf söyle yoksa yemeye mahkumsun..
Lafa gelince demedik şey bırakmassınız iş gelmeye kalktığında kuzu gibisiniz.
Kokumu sevmeyenlere tek bir lafım var..Aldığım parfümün değerini biliyor musunuz?
İki kişi arasında olan iki kişide kalır üçüncü kişiye söyleyen karakter yoksunudur.
Senin açtığın zararı başkasıyla kapatmasına kapatırım da, yüreğime yalan söylemenin mantığı yok.
Senin gibi bozukları kumbarada biriktirir, geleceğe yatırım yaparım.Çok sıkıştığımda hiç düşünmem hemen harcarım.
Ben kendi alemimde yazıyorum. Ucu sana dokunuyorsa, etrafımda dönüyorsun demektir boşa uğraşma Dönmem sana..
Zamanın neler getireceğinden çok neler götürdüğüne bakmak gerek.
Değerimi bilmeyenleri Hayatıma Sokmamaya yemin ettim.Şansını başkasında dene.
Kime Kalbimi versem Kalbimin içine etmesini çok iyi biliyor..
Benim bütünlemem yok Sevgilim. Bir kere kaldın mı benden birdaha geçmen mümkün değil.
Moralim çok bozuk; Şu seni seviyorumlu fıkranı anlat da gülelim biraz en azından biraz gülümseriz.
Kendime yakışanı severim. Herkesle olanı değil.
Gitmeyi tercih edenlerin ardından, el sallayın ki; artık sadece bir El olduklarını daha iyi görsünler.
Unutanı unutmak zevktir.Seveni aldatmak ise Kalleştiktir.
Allahım senden fazla bir beklentim yok sadece İnsan olanları hayatıma sok.
Hayvanın değerini anca gidince anlarsınız insanın değerini ise hiç anlamassınız.
Mutluluk öyle birşey ki kime geleceği belli olmaz o nedenle siz en iyisi alın bir çikolata yiyin kısa yoldan mutlu olun.
Beni unuttuğunuz yerde mümkünse kalın en azından sizsiz bir hayat beni mutlu eder.
Şaka gibisiniz gerçekten ne olduğu belli olmayan.
Bedava geldiğiniz dünyada Trilyonluk havalarınız kime ?
Altımdaki arabaya değil kişiliğimdeki güzelliğe bak.
Sözlerimi esirgemem sensizde kalmayı bilirim.
Adımı ananlara tek bir lafım var adımı anmaya devam edin bende sizleri anıyorum.
Sanalda küfür dışarıda küfür edersiniz efendi olmak için ne yapmamız lazım?
En güzeli seversin seni aldatır, en düzgününü buldum dersin bu diğerinden beter çıkar.Şu dünyada hiçmi iyi insan kalmadı dersin.
Hayatıma girenler hep problemliyse problemlerini benim gidermem neden benden bekleniyor?
Daha iki kelimeyi konuşamayıp bana laf sokmaya çalışanlar soktuğunuz lafla kalmasını çok iyi biliyorsunuz..
Gördüğünle duyduğun arasında çok fark var tıpkı seni duyup görmediğim gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder