3 Mayıs 2014 Cumartesi

Düşmanlara Kapak Sözler

Düşmanım olacağına dostum olabilecek kadar adam olsaydın keşke.
Sen benim düşmanım olsan ne olacak İnsan olman önemliydi.
İyiler asla düşmansız olamazlar.
Düşmana acıyan kendine acımaz.
Düşmanlarımıza şükran duymalıyız. Çünkü onları yenme gayreti olmasaydı, şimdi bulunduğumuz derecenin yarısını bile kazanamazdık.
Adam olmadan artislik taslayanlara çok gülüyorum.
Kavganın iyisi kötüsü olmaz.
Birini çekememezlik yapma.Seninde iyi yönlerin, karşındakinden üstün olduğun yanların vardır düşün.
Küfür ve kavga hiçbirşeyi çözmez, çözemez.
Düşmanın iyisi kötüsü olmaz.
Düşmana sevgiyi dostluğu öğretemiyorsan hiç uğraşma.
İnsanların neyi paylaşamadıklarını anlayamadım sen anladın mı?
Düşmanlar her zaman çok kurnazdır.
Kin ve Nefret kadar kötü birşey yoktur.
Küçük düşman yoktur, büyümüş de büyük olduğunu gizlemeye çalışan düşman vardır.
Düşmanımla takılan kimse benim gözümde düşmandır.
Kavgayla birşeyleri çözemeye çalışan hiçbir kimse Hayatında Başarılı olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder