5 Mayıs 2014 Pazartesi

Ayrılık Sözleri

Ayrılık Sözleri |  görsel 1
ayrılık sözleri, ayrılık nickleri, kısa ayrılık sözleri, anlamlı ayrılık sözleri,ayrılık mesajları,damar ayrılık sözleri
Bana gel ; gerisini kalbine bırak..
 
Bir çocuğun eline oyuncak gibi verildi ümitlerim; al, oyna, geri ver.
 
ayrılık sözleri
Aşk mı? Evet ben de severim çayı. Demli olsun ama.. Şeker de atma.Anlatabildim mi ?
 
 
Kaçırdığın uykularımı da götüne sokarsın artık.
 
ayrılık nickleri
Ekonomik krizi falan bilmem detam geliyo diye umutlandığın anda teğet geçen aşklar var..
 
 
insanlar şarkıları gitmedikleri için seviyor.
 
ayrılık mesajları
Sor bakayım Facebook Twitter olmasa sevgili yapma imkanı varmıyımış.
 
 
Gözlerine baktığımdaki hissettiğim duygunun Allah belasını versin
 
ayrılık msn nickleri
Sen bana geç kaldın; ağladıktan, vazgeçtikten, alıştıktan sonra geldin. Anladın mı? Güvenimi kaybettim de geldin.
 
 
''sana ölüyorum'' diyen için,önceden kaç cenaze namazı kılındığını öğrenmeden,ona AŞIK olma..
 
anlamlı ayrılık sözleri
Sana çıkma teklif ediyorum..Kabul edip hayatımdan çıkarmısın..?
 
 
Asıl can yakan " ayrılmış olmak " değil  " yanılmış olmak" dır..
 
kısa ayrılık sözleri
Sizin göğüs kaldıran sütyeniniz varsabizimde göt kaldıran aşkımız var.
 
 
Ben geldiğimde sen çoktan çıkmış olacaksın..Ve biz hiçbir zaman aynı Aşk’ta karşılaşamayacağız..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder