13 Mayıs 2014 Salı

Platonik(Karşılıksız) Aşk Sözleri

Platonik(Karşılıksız) Aşk Sözleri |  görsel 1
karşılıksız aşk, platonik aşk,karşılıksız aşk sözleri, platonik aşk sözleri, platonik aşk sözleri 2014, platonik aşk sözleri kısa, en yeni karşılıksız aşk sözleri
Bu yazımızda size nickcenter admini olarak elimden geldiğince karşılıksız aşkınızı anlatabileceğiniz sizi ifade edeceğini düşündüğüm sözleri paylaştım. Umarım bir gün sizin farkınıza varmış olur hayalinizdeki kişi ve mutluluğu yakalarsınız....

"Platonik sevmek zordur. Her hareketi üstünüze alınmak istersiniz ama onlar başkasına aittir; kalbi de dahil."
 
Platonik Aşk Sözleri
“Eğer birini seviyorsan ve o seni sevmiyorsa bundan çok güzel kaos çıkar. Bir sürü şiir, sağlam bir roman ve anlatacak bir sürü hikaye çıkar. Uykusuz geçen geceler, parklarda içilen şaraplar, yerli yersiz kıskançlık krizleri çıkar. Ama sevgine karşılık çıkar mı? O biraz zor işte.”
 
 
En güçlü aşk paylaşılmayan aşktır. Hiç öğrenmemeyi tercih ederdim, ama hakikat böyle: hayatta, sizi sevmeyen birini sevmenizden daha kötü bir şey olamaz –bu, aynı zamanda, benim hiç başıma gelmemiş olan en güzel şey. Sizi seven birini sevmenizin adı narsisizmdir. Sizi sevmeyen birini sevmenizinki ise aşk. 
 
Platonik Aşk Sözleri 2014
Platonikken aşk çok güzel,onunla beraber olma hayalleri, yan yana gelme hissi... Camdan karın yağışını izlemek gibi.
 
 
Neyse unut gitsin, hepsi benim suçumHer şeyi seni severek ben başlattım çünkü..
 
 
Gözleri gözlerimde durdu. Bir şey söylesin istedim. Beni anlasın, yanına alsın.
 
Platonik Aşk Sözleri Kısa
“Sen kendini aynada gördüğün kadar değilsin ki.. Bi yan bakışın var.. Başını bi öne eğişin var.. Gözünle kaşınla dünyaya had bildirişin var..”
 
 
Beni sevmeyen birini severek kendime en büyük acıyı yaşatıyorum.
 
 
Hayır, sana baktığı falan yok. Göz göze geldiniz sadece, o kadar.
 
karşılıksız aşk sözleri
“Bana gelmeyişin, bana çok benzediğin içindir.”
 
 
Karşılıksız seven birinin yüreği kaç tondur bilen var mı?
 
 
"gözümün önünde baskasıyla mutlu olan beni umursamayan birini hala niye istiyorum" diye düşündüm sonrada sevmeye devam ettim.salağım çünkü.
 
karşılıksız sevmek
Aslında sevdiğimiz kadar seviliyoruz.. Biz birini çok seviyoruz. başka biri bizi çok seviyor. Sorun sevgide değil, sadece denk getiremiyoruz hepsi bu..
 
 
Arada bir çok sıcak oluyor bura, kim bilir yine neye gülüyorsun...
 
 
“Kendimizi birine zorla aşık edemeyeceğimiz gibi, bir aşktan kendimizi alıkoymak da elimizde değildir.”
 
 
İstediğin neden ben değilim?
 
2014 karşılıksız aşk
Kaburgalarıma kadar işleyen acı yalnız sen durdurabilirsin.
 
 
Yahu kalbim, sen gerizekalı mısın? İşin gücün yok mu senin?! Git kan pompala. Niye seni sevmesinin ihtimali bile olmayan kişiye aşık oluyorsun!?!
 
 
Sana benden daha yakın olan herkesten nefret ediyorum!
Tags: karşılıksız aşk,platonik aşk,platonik aşk sözle,en yeni karşılıks

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder