3 Mayıs 2014 Cumartesi

Face sozleri,facebook durumları,güzel Facebook sözleri

#Kız kulesi m.ö 2475 yılında Atina kralı tarafından İstanbul'da geçen dizilerin sahne geçişlerinde kullanılmak üzere yaptırıldı. #Hayatındaki insanlara çok değer verirsen giderler. Vermezsende giderler. Yani insanlar gider. Çok uğraşma. #Bir kadın susuyorsa .Su verin abi sevaptır #Bundan sonra adimi kalbine degil avcuna yaz baktikca yalarsin #İyilik yaptıktan sonra sağ omuzumdaki meleğe dönüp 'yaz bunu güzel iyilikti' diyesim geliyor #Şeytan diyorki sat evi, arabayı..yerleş deniz kenarına yaşa kendince amaÖnce evle araba almak lazım tabi............. #Küçükken bi kere, televizyona çıkmıştım, devrilmişti az daha geberiyodum. Şöhreti napcam lan diyip misket oynamaya gitmiştim. Nerede o çocukluk günleri. #Ah Google, sorun çıkarmak isteyen sevgili gibisin. Onu mu demek istedin, bunu mu demek istedin. Ne bu alınganlık. #Hayatımda hiç baba parası yemedim.Anne parasıda yemedim,daha doğrusu para yemedim.Çünkü para yenmez. #Aşk mı? Para mı?Aşkolsun tabi ki Para #Önceden Facebook yoktu. Hep tarlaydı buralar .. Ortasından yol geçerdi #Matematik'te kümeler konusu hep romantik gelmiştir bana. kesişmeler olsun,birleşmeler olsun ; boy boy alt kümeler falan #Milli Piyango bana vursa ben de ona vururum.Ağzını burnunu kırarım.Elimiz armut mu topluyo #bazen diyorum alıp başımı gideyim buralardan, sonra diyorum ulan gerizkalı zaten başını almadan nereye gideceksin #Zeytin yağı zeytinden yapıLıyorsa..bebek yağı .??aman Allahım!! -Uzun süreli bir ilişkinin sırrı: Üç maviden uzak durun; facebook, twitter ve skype. -Altmış yaşındaki bi teyzenin leopar desenli tayt giydiğini görmeden önce hayat çok güzeldi… Facebook’ta fotoğrafı her paylaşıldığında 1 lira kazanan Arif bebek, tedavi gördüğü hastaneyi satın aldı… -Facebook’ta bazı insanlara bakıyorsun; “best model of the world”, gerçek hayatta bir görüyorsun; “zort model of dı tırt” -Sadece annemlerin tanıdığı bir ‘elalem’ var; sorumluluk sahibi, başarılı, becerikli. Kimdir bunlar, nerede yaşarlar anlamadım gitti! -Şu küçücük çocukların elindeki telefon ne işe yarar? Yedi yaşındasın, kimi arayacaksın? Sünger bob’u mu? Callilou’yu mu? Pepe’yi mi? -Her şey yolundayken “çok yakışıyorsunuz”, ayrıldığında ise “zaten sana göre değildi” diyen arkadaş; sen de ayrı bir dengesizsin! -Aşk döngüsü: Saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, didişme ayı, kavga ayı, ayı oğlu ayı, İstiklal Marşı ve kapanış…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder