4 Şubat 2015 Çarşamba

evli elemanim ayseyi siktim


benim adım erkan 28 yaşındayım bir özel işyerinde ben ustayım ustalık yapmış olduğum yerde benim yanımda çalışan 10 tane de bayan eleman vardı işçilerimizin hepsi evliydi birgun beni aksam yemegine ayse adinda elemanim cagirdi ayse 35yasinda 3cocuklu kadindi ayse ya hayır olmaz dedim ama akşam seni bekliyorum usta dedi valla bende ayşen isteğini kırmayıp kabul ettim akşam saat 8 gibi ben ayşe'nin evine gittim aslında ayşe kapalıydı ama ben kapıyı çaldığımda ayşe kapıyı açtı birde karşı neden ne göreyim o kapalı ayşe gitmiş benim karşımda açık bir ayşe vardı ayşen üstünde kısa bir etek ve bacakları sütün gibi ortadaydı üstünde ise göğüslerini gösteren bir gömlek vardı ayşecik işyerine bu şekilde çalışmaya bile gelmemişti müsait misin ayşe evde kimse var mı müsaitim dedi hosbes yaptik ilk defa ayseye sariliyodum oda bana ayşe hani çocuklar nerde ayşe bana çocukları babaları ile birlikte memlekete gittiğini söyledi bende ayşenin neden bu kadar açıldigini anlamıştım çok güzel bir sofra hazırlamıştı ayşe'yle beraber sofraya geçtik yemeğimizi yedik ayşe elinesağlık dedim sagol erkan usta dedi ayse bana yatak odasini gostermek icin sex hikaye odaya cagirdi cok guzeldi odasi birden yataga oturdu benim sikim kalkmisti pantalondan belli oluyordu usta bu gece bende kal dedi hayır ayşe sende kalamam yanlış olur dedim ya hususta hiçbir yanlış olmaz dedi ve elimi tuttu benim sikim zaten kalkmıştı bende ayşenin tuttum ayşenin yanına oturdum ve gözlerinin içine baktım ben yavaşça ayşenin dudaktan öpücük kondurdum ayşe zaten bunu bekliyormuş ve bana karşılık verdi ben hemen aşk hem okşuyor hem öpüyordum ayşe ben yatağa uzandırdım ayşen üstüne çıktım üstünde üstündeki elbiseyi yırtıp attım kendimde soyundum şu an ne olacaksa olsun ayşenin amı vıcık vıcık olmuştu sikimi amının üstüne kayıyordu sikimi ayşe abla bi kökledim ki anlatamam öyle bir bağırdıki hayırdır aşkım bişey mi oldu dedim sikbeni sikbeni dedi sikecem seni amına kodumun orospusu dedi sonradan ayşeyi sikmeye başladı ayşen amını sikme pompalıyordum tam yarım saat ayşe yi siktim sonra ayşe birşey söylemeden amının içine boşaldım ayşe kızdın mı dedim hayır senin diline kurban olurum aşkım dedi o şekilde uyuduk 1 2 saat sonra ben yine azmıştım ayşe yüzüstü yatmış oluyordu bende ayşenin üstüne çıktım sikimi ayşenin kalcasina degdirdim ben tam sikilmelik ayşenin götüne sokacak kent ayşe bir anda uyandı ayşe senin götünü sikmek istiyorum ayşe tam stade de bana götünü verdi birlikte sokarken ayşe agladi sonra alisti bi postada gotune bosaldim yine uyuduk sabah olmustu koynumda uyuyordu ayse sikim ayseyi gordukce kalkiyordu sanki 3cocugu bu dogurmamisti operek kaldirdim ayseyi hemen bi posta daha basladim amina basmaya altimda pastirma olmustu ama olsun yine icine bosaldim ve dus alip evden ayrimdim halen ayseyi sikiyorum ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder