25 Şubat 2015 Çarşamba

sevgiliye kısa aşk mesajları | sözleri

Karanıık Dünyada Beıki Son Oıurum, Senin İçin Beıki Yaıan Oıurum, Güzeı Hözıerine Kurban Oıurum, Seninıe Sadece Sen İstemesende Hayat Buıurum Vefasız Sevgiıim.
Ne İnsanlar Tanidim Yıldızlar Gibiydiler. Hepsi Göklerdeydi, Parliyordu. Ama Ben Seni, Günesi Seçtim. Bir Günes İçin Bin Yildizdan Vazgeçtim.
Kaçacak bir yer kaLmadı artık hayattan vurdu bana tokatını ders aLdım acıLardan, şimdi daha güzeL bakıyorum hayata çünkü acıLarın içinde buLdun çektin beni kendine huzur verdin kaLbime bebeğim.
Seni AsiL İnsanLarın Basit SevgiLeriyLe DeğiL, Basit İnsanLarın AsilL SevgiLeriyLe Sevdim. Bu Güzel Aşkımıza Nokta Koyma, Sana Kucak DoLusu Virgül Getirdim
Dünde, Bugünde, Yarında Yüreğin Kadar Yanındayım. Kendini Yalnız Hissettiğinde Elini Kalbine Koy; Ben Hep Ordayım Birtanem
Sen Geleceğimizin Mutluluğu Mazilerimizin Unutulmaz İnsanı Olarak Kalıcaksın Sevgilim Seninle Ben Heryerdeyim..
Günü gece olsun diye yaşıyorum,
 Çünkü gece hayallerime geliyorsun,
 Seni beklemiyorum çünkü sen hep benimlesin,
 Hayallerimde ve kalbimdesin.
 Sevmek Seni Seviyorum Demek Degil Seni Seviyorum Derken Titremektir Be Birtanem
Mutıu OLduğunu Görmek Benim İçin Hen Büyük MutLuLuk  Sevgiıim Sen Daima Mutıu OL Ben İşte O Zaman Acı Hayatımda Ufakta OLsa Mutıuıukıar Yaşarım
KaLbim Atıyorsa Senin İçin, Bedenim Sıcacıksa Senin İçin, Gözıerim Hayata BakabiLiyorsa Sadece Senin İçindir. SevgiLim GüzeL SözLerinLe DiriLttin Beni Seni Seviyorum HerşeyiL
Sende Al Vur Hançeri Kana Bulansin Fazla Vurma Derine Çünkü Orda Sen Varsin Güzelim..
Hakimim razıyım sorgusuz tutukLanmaya eğerki beni seviceksen kaLbinde bir ömür müebbet Yatmaya…
Her Geçen Gün Daha Çok Bağlanıyorum Sana,
 Birgün Bir Yerde Bir Şekilde Yollarımızın Ayrılacağını Bilsemde,
 Nerede Olduğunu Öğrenmesemde,
 Yaşayacaksın Sonsuza Dek  İçimde..
Benden Seni Her Zaman Seni Seviyorum Dememi Bekleme Aşkım. Biz De Zikir Sessiz Çekilir.
Bir insanın idealleri olmalı, sonsuza dek sonsuzluk gibi. Bir insanın özlemi olmalı, özlemle açan menekşeler gibi. Bir insanın bir tanesi olmalı, o da her şeyden önce senin gibi aşkım
Bir Su Gibi Temiz Berrak , Bir Çiçek Gibi Sevgi Yüklü , Gökyüzü Gibi Yalın Okyanus Kadar Derin Kelimelere Sığmayacak Kadar Büyük Bir SEVGİMİZ Olduğunu Sakın UNUTMA !
Güneşin Buz Tuttugu Yerde Kutuplarda Bir Yangın Görürsen, O Bil Ki Yalnız Ve Yalnız Senin İçin Yanan Benim Kalbimdir…
Gözlerin akan bir nehir, kirpiklerin demirden bir köprü olsun. ben tam üzerinden geçerken ipler kopsun, düştüğüm o yer dudakların olsun.canım
Gece midir İnsanı Hüzünlendiren Ağlatan, Yoksa İnsan mıdır Hüzünlenmek İçin Zifiri Geceyi Bekleyen? Gece midir Seni Bana sabahlara kadar Düşündüren Yoksa Ben miyim Seni Düşünmek İçin Geceyi Bekleyen ?
 Ben oLsam ah ben oLsam o dağLarda ben oLsam o yoLLarda ben oısam oraLarda ben oLsam sokakLara aşk yazardım acLLara son yazardım ben oLsam.
Yaşamak ÖzLemsiz, ÖzLem Sevgisiz, Sevgi Sensiz OLmaz! Unutma Ki Sevmek Daima Beraber Olmak DegiL, Sensizken Bile SeninLe OLabiLmektir... Simdi Yaninda DegiLim Belki Ama Özlemim Sevgim Hep Seninle... Seni Seviyorum!
Sen Deli Bir Yağan Yağmursun Ve Ben O Deli Yağmuru Bekleyen Bir Avuç Toprağım. Seni Bekleyen Ben Gibi
Sensiz ve sessiz Gidemem Bir Adım Uzağa, Sana ALıştım Bırakamam Seni AsLa! Seni Bu Hayatta Bir An Olsun Unutamam Ne Ölüm Ayırır Seni Benden Ne Beni Senden Olumsuzluklar UzaklaştırabiLir Yanından, Ben Sana YeminLiyim, Ben Sadece Seninim Bebeğim…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder