5 Şubat 2015 Perşembe

Zorladım mı bilemem ama sonuçta siktim

Böyle birşey normalde yaşamak istemezdim ama kendi kaşındı ve elbld.com okurlarıda okuyunca şaşıracak ve zevk alabilecekler. yılı haziran ayıydı adana cehennem gibi yanıyordu ipeğin geceliği dizinden bir karış kısaydı,gece uyandım ipeğin üstü açılmış gecelik beline kadar toplanmıştı yüzüstü yatıyordu götü kabak gibi gözümün önündeydi.
hemen elimi götüne attım ve okşamaya başladım sonra amına indim ben amını okşadıkça ipek götünü hafif hafif indirip kaldırıyordu külotuda ıslanmaya başlamıştı anlaşılan zevk alıyordu birden uyandı ve seni öldürürüm şerükmuştum, neyseki kimseye anlatmadı.bu olaydan 3-4 gün sonra evde kimse yokken ipek banyoya girdi tabii bende hemen kapı deliğine,ipek soyundu amı kıllanmıştı amını traş etti kaymak gibi amı görünce ben hemen boşaldım.sonra kendisiyle oynamaya başladı ipek boşalırken aynı anda bende birkez daha boşaldım.banyosunu yapınca üzerine bornozunu giyip çıktı odasına gitti,bende tabiiki kapı deliğine nasıl olduysa beni fark etmiş birden kapıyı açtı ve beni yakaladı.bana yine ulan şerefsiz
birkaç gün önce amımı okşadın kimseye birşey demedim ama sen fazla oldun artık annemler gelince söyliyecem seni dedi.bende artık olan oldu bari bir kez sikeyim dedim ipeği yatağa fırlattım ellerini bornozun ipiyle yatağa bağladım bağırmaya başladı hemen çamaşırlarını koyduğu çekmeceyi açtım bir külotunu aldım ve ağzına tıktım artık sesi çıkmıyordu,bende hemen çırıl çıplak soyundum benim 17 lik zaten şaha kalkmıştı buarada ipek ağlıyor başını yapma anlamında sağa sola sallıyordu ama başka çaresi yoktu sikecektim üzerine yattım boynundan başladım memelerine indim memelerini 5-6 dk kadar yaladıktan sonra aşağıya yeni traşlı amına indim amını yalamıyor adeta somuruyordum amını somururken ipek tam 3 kez boşaldı artık dayanamıyordum sikimi amına dayadım ve yavaşça amına girmeye başladım yarısına kadar gelmiştimki amından kan geldi
ipeğin kızlığını bozmuştum sonra hepsini birden daldırdım artık ipekte direnmiyor zevk alıyordu.ipeği yaklaşık 15 dk siktim belimin geldiğini anlayınca sikimi amından çıkarıp göbeğine boşaldım,sıra götüne gelmişti bacaklarını aralayıp amını biz yaladım,bacaklarını iyice kaldırıp göt deliğinide yalamaya başladım ipak bu arada zevkten yine boşaldı.ipağin çekmecesinden arko kremi aldım ve göt deliğine iyice yedirdikten sonra öce bir sonra iki parmağımı götüne sokup göt deliğini genişlettim sonra sikimi
göt deliğine dayadım ve milim milim sokmaya başladım ipeğin baya bir canı yanıyordu herhalde kurtulmaya çalışıyor fakat başaramıyordu sonunda götünede dibine kadar soktum sikimi ipekte zevk almaya başlamış inliyordu götündende bayağı bir siktim belim gelince döllerimi götünün içine boşalttım.bende artık bitmiştim bir sigara yaktım ve ipeği çözdüm,artık istersen gidip anlat gam yemem seni birkez siktim ya dedim bana önce bir tokat attı sonrada olan oldu artık söylesem ne söylemesem ne dedi,bundan sonra bana kocalık yapacaksın dedi bende canıma minnet dedim zaten aşıktım ipeğe artık istediğim zaman sikecektim.ipek simdi 5 yıldır evli ama ilişkimiz halen devam ediyor enişte ipeği sikemiyormuş sikide 11 cm civarıymış ablama halen kocalık yapıyorum ikimizde hayatımızdan çok memnunuz arkadaşlar sizede tavsiye ederim ablanız varsa hiç durmayın sikin abla sikmek başka bir karı sikmekten daha zevkli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder