5 Şubat 2015 Perşembe

Türbanlı Kadın Doktora Kızlığını Verdi


Merhaba arkadaşlar bu gün sizlerin arasına bende katılıyor ve kendimden öncelikle bahsederek konuma devam etmek istiyorum. Ben türbanlı bir bayanım ve size evliliğimin ilk gecesi olan gerdek gecesi yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. Sizler için hayatimhikaye.blogspot.com aracılığında gerçekten doğal ve abartısız bir şekilde paylaşacak olduğum Türbanlı Seks Hikayeleri konulu yazıma başlamak istiyorum. Öncelikle adım Kiraz yaşım 23 İstanbul?un nezih bir semtinde ailemle yaşarken aynı zamanda da tekstilde çalışan bir ev kızıydım. Teksile gider gelirken kendime eş olabilecek ve aynı zamanda beni iyi 
becerebilecek bir erkeği gözüme kestirdim ve her zamankinden daha fazla o gün süslenerek onun aklını başından almaya gittim. Türbanlı Bayan Doktora Kızlığını Veriyo Türbanlı Bayan Doktora Kızlığını Veriyo Nitekim onunda bende gözü olduğunu anlayınca rahat tavırlarla onunla konuştum ettim derken aradan bir sene su gibi geçti ve biz evlenerek dünya evine girdik? Ben o taptığım sevdiğim adamdan ilk gece heyecanını dolu bir şekilde yaşamak isterken adam birde baktım top çıktı. Abartmıyorum gerçekten abartmıyorum bana göre top olan kocam beni bir türlü becermeye yaklaşmıyor yaklaşsa bile aniden boşalıyor bir türlü problemleri olduğunu anladığımda doktora götürmek istedim. Aslında ilk baş olmaz diyen kocam sonrasında kabul etti ve beraber bir doktora gittik ve doktor beyin incelemelerine göre kocam kısır çıktı ama bu geliş gidişler sırasında doktora abayı yakmıştım çünkü her tarafım yanıyordu yarak diye, diye ilk kez yiyecek ve amımı ferahlatacaktım ya o nedenle bende farklı bir düşünceyle bir süre sonra kendim bir asılsız şikayet üzerine aynı doktora gittim belki bende vardır bir şey diyerek çünkü bende bir şey yoktu maksat doktoru kandırmaktı ki başardım. İlk gece hevesim o vakte kadar boşta kaldı ve o gün geldiğinde doktor bey beni ellerken adeta tahrik ediyordu çünkü beni kocamdan başkası ellememiş daha doğrusu tahrik etmeyi başaramamıştı. Neyse ki doktor gerekli işlemleri yaptı ileri güne bir saat verdi ama oradan çıkınca düşündüm o gün o saatte o adamın hiç bir şekilde muane yapması mümkün değil diye düşündüm. Düşündüğüm gibi de oldu çünkü günlerden Pazar ve akşam 17.30?du muyane salonunda kimseler yoktu ve ben kapıyı çalıp girdiğimde hemen soyunmamı isteyen doktora neden diyemeden soyundum o beni sedyeye yatırdı ve okşamaya başladı. Türbanlı Bayan Doktora Kızlığını Veriyor Ben hepten tahrik olmuştum yıllardır azgınlığımı giderecek birini bulmuştum ki doktorum civanım beni yüz üstü yatırarak bacaklarımı önce okşayarak masaj yaparak sırtımı bir güzel ovdu ve ben iyice yumuşamıştım. Doktor bey önünü dön dedi ben sessiz bir şekilde önümü döndüğümde 20lik yarağı önümde gördüm ama ses etmeden vücudumu okşayarak beni becermesini istedim ve artık onun oluyordum çünkü amım ilk kez bozulacaktı derken dayadı bana ve beni inleterek ah ettirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder