17 Şubat 2015 Salı

Köyde Çadırcı Kızı İle Sikiştim

Merhaba arkadaşlar Ben 16 yasındayım basımdan gecen hikayeyi anlatayım ben koydeydim bizim koye cadırcılar gelir kızın biri buz istemişti tarlada calışıyolar sularına atıp suyu sogutmak için dedim var gel beraber cıkartalım geldi içeri 100 tl param vardı onu gordu gozu onda kaldı dedim ne oldu istersen sana vereyim parayı dedim tamam dedi ama şartım var dedim ney dedi dedim 1 kere vercen ney dedi anlamadı dedim 1 kere sex yapıcaz anlamadı hhala dedim al parayı acelem var dedi dedim parayı gosterirsen bişe demezler tamam dedi geldi napıcam dedi kızda buarada 17 falan güzel bir kız dı biraz esmerdi dedim cıkart ustunu neden dedi para verdim dedim cıkarttı yırtık bi sudyen vardı altını cıkarttı utanıyodu kirli bi donu vardı dedim bi seni temizleyelim banyoya girdi dedim banyo yap banyo yaparken girdim o esmer kızda süt gibi memeler vardı ne yapıyosun dedi bişe alıp cıkacam bizim bayo kapısı biraz sorunludur tamamdedi ama utandı dedim cıkarmıcakmısın altını utanırım kendi evingibi davran dedim cıkarttı amı kıllıydı dedim neden kesmiyosun dedi neyle kesicem hiç kesmedimde hayatımda beceremem dedim yardımcı olabilirim dedi bişe olmaz demi yok dedim acılmamış bi jiletim vardı onu actım dedim kendini bana bırak şambuanla ice yumuşattım hafif sescıkıyodu ıhh ıhh dedim sakin ol alıyorum tamam dedi temizledim temizledicikce amı guzelleşiyordu parmamı soktum amına caktırmadın itekledi elimi ne yapıyosun dedi dedim yanlışlıkla oldu tamam dedi temizledim dedim gel şurda üstünü değiş tamam dedi girdim odaya baksır kaldı ustumde kalkmıştı benimki dedi ne oluyo dedim 100 tl yi niye verdim sanıyosun yapamam dedi dedim bana bırak bitane krem vardı onu sürdüm benimkine direk soktum bagırdı git gel yapınca kan aktı yarım saat siktim agzını ac dedim actı boşaldım ayyy cok tuzlu dedi yok sekerlimi olaydı dedim bu zevkten yatakta yatarken 100 tl yi aldım cebden ustunu giyindi gittti Sikis bana kar kaldı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder