4 Şubat 2015 Çarşamba

Hocamı Siktim


Kahramanmaraşta lise ikideyken ingilizce    hocamız Demet 23 yaşında 1,70 boylarında sarı saçlı beyaz tenli izmirliydi ailesi zengindi zevk için öğretmenlik yapıyordu maraşta tek başına yaşıyordu.Aramız çok iyiydi.onun derslerinde çok 
çalışırdım ve arkadaştık.burada tek olduğunu hiç arkadaşı olmadığını söylerdi.beraberzaman geçirirdik ben diğer arkadaşlarıma oranla daha olgundum 7-8 yaşlarında bile seçimlerle ilgilenen çizgi film yerine haber izleyen biriydim.demet beni sürekli evine davet eder yemekler yapardı.alışverişe beraber çıkardık yanımda senin gibi bir erkek bulunmalı derdi bende bunu masumane anlardım anlayacağınız öğretmenimden çok ,en yakın dostumdu neyse direk olaya gireyim
demetle birgün okulda dersten sonra konuşurken “dün gece evime hırsız giriyordu kapıyı zorladı bende lambaları yakıp müzik açında hemen    gitti” dedi ve ekledi “çok korktum ya birdaha gelirse.zaten tek yaşıyorum bari bir arkadaşım olsa.birkaç gün bende kalırmısın? ” dedi.bend    demete daha önce kadın gözüyle bakmamıştım.bende “tabi hocam olur eve haber vereyim sonra gelirim”diyince bana sarılım sağol dedi.o an göğüslerinin sıcaklığını hissettim.okuldan çıktıktan sonra eve durumu anlattım ailemde demetle tanıştığı için olur dedi akşamleyin demetin kapısındaydım
demet kapıyı açtığında üstünde askılı yeşil bir bluz ve şort vardı ilk defa hocamın göğüslerini gördüm ve şortu tüm vücunu belli ediyor vajinasının dudakları belli    oluyordu bana”mehmet sen salona geç ben duşa girecem dedi salonda kanepenin üstünde kırmızı tangası ve sütyeni vardı ben görmemiş gibi yaptım sonra banyoya girdi bikaç dakka sonra yeşil bornozuyla salona gelip”mehmet şu musluğa bakarmısn açamıyorum dedi bende banyoda eğilip musluğa    bakarken oda eğilmiş bana bakıyordu beyaz göğüsleri tam karşımda tüm seksiliğiyle bana bakıyordu muslukta herhangi bişey yoktu “musluk sağlam”deyince “biliyorum”dedi ve gözlerime baktı.benim penis zaten dikelmişti”iyiki senin gibi bir arkadaşım var”diyip boynuma sarıldı bende ona sarıldım bırakmak istemiyor gibiydi bende    bırakmasını istemiyordum vajinasını peniseme yapıştırmıştı.
ben şehvetten kendimden geçiyordum”içimde öğretmenimle olurmu sorusu vardı daha fazla dayanamayıp olur dedim ve demeti boynundan öpmeye başladım oda amaçına ulaşmış ve amını sikime iyice sürtüyordu boynundan ve kulağından öptükçe iyice gevşiyordu ve beni yatak    odasına götürdü ve üstümdeki tişördü çıkardı ve ardından boynozunu çözdü demet cırılcıplak karşımdaydı beyaz gögüsleri ve amı karşımdaydı bana sarıldı ateşli ateşli öpüyordu ve elimi tutup poposuna götürdü okşamamı istiyordu .    ve beyaz gögüsleri çıplak göğsümü baskı yapıyor kalp atışlarım hızlanıyordu diğer elimide tutup amına götürdü alev alev yanıyordu parmaklarımla okşarken gevşiyor hafiften zevk iniltileri çıkardıyordu”artık sok” dedi ve kemerimi çözdü pantolumu ve boxerımı çıkarırken bi an terettüt ettim demet bana bakarak”seni istiyorum” dedi ben zaten kontrolü kaybettim bir anda demet    ve ben çırılçıplak karşı karşıyaydık.oral sex yapmak istemiyorum dedi bende olur dedim zaten ilk olduğu için bilmiyordum cok acemice sevişiyorduk    “hocam bunu yapmak istiyormusun”dedim demet bir an gözlerime bakıp “evet cekinmene gerek yok seni seviyorum onun için sana bu kadar    yakınım”diyordu bende düşününce anladımki öğretmenime aşık olmuştum ama öğretmenim olduğu için bu duygu saklı kalmıştı.
o an anladımki bende onuseviyordum aramızdaki öğretmen-öğrenci perdesi yıkılmıştı artık rahatça sevişebilirdik bende soyundum”demet bende seni seviyorum dedim ve birden ellerini boynuma sarıp yatağa çekti    ve demet altta ben üstte çılgınca öpüşüyorduk ve ben demetin amını okşarken oda sikimi okşuyordu artık zamanı gelmişti ben acemi    olduğum için nasıl sokacam derken aklıma demeti sırt üstü yatırıp arkasına geçmek geldi.bacaklarımı omuzuma attım artık demetin amı önümdeydi ve taşlaşmış sikimi demetin amına getirdim kafası amına dokununca son kez eminmisin dedim oda “ne duruyorsun” dedi kafasını yavaş yavaş sokuyordum oral sex yapmadığımız için kıvama gelmemişti.zorla sokuyordum amı çok dardı ve inliyordu ve nihayet tümünü soktum ve bikaç kez sokup    çıkardıktan sonra alıştı ve kayganlaştı yedi sekiz sefer soktuktan sonra sikim birden kırmızıya boyandı o an afalladım ve demete şaşkınca baktım oda bu şaşkınlığımı anladıktan sonra “ilk kez oluyor sen ilksin ve son olacaksın ” dedi ve hemen doğruldu ve    kendini ve bini banyoya götürdü duşun altına girdik ve su sikimdeki ve demetin amındaki kanı temizledi ve suyu kapadı demet    amını tekrar sikime yaklaştırdı.bu kez ben arkaya yaslanmıştım ve demet gitip gelerek sikimi içine köklüyodu ben halen biraz şoktaydım nede    olsa ilk kez.ıslak ıslak sex yapıyorduk demet duraksadığımı görünce “noldu” .    dedi ve tekrar yatak odasına gittik ve bu kez ben altta o sikimi amına sokmuş kucagımdaydı inip kalkıyordu
ben pasif bir şekilde bekliyordum ve demetin iniltileri artıyordu daha sonra yoruldu sırt üstü yanıma uzandı bu kez ben üste geçtim bacakları arasından sikimi uzatıp amına soktum amı iyice alışmış ve kolayca girip çıkıyordu bende ilk olmsına rağmen hemen alışmış ustaca sokuyordum bikaç dakka sonra demet titremeye başladı ve ben sikim içindeyken    durdum ve biraz sonra inleyen demet orgazm oluyodu ve sikimi cekmemle dışarı fışkırması bir oldu ve birden kendini bırakmıştı daha    sonra dayanamayıp bende patladım demetin yatağı sırılsıklam olmuştu ve ikimizde 10-15 dakka yatakta hareketsizce yattık ve demetle göz göze bakıştık    yarım saat sonra kendimizi duşta bulduk beraber temizlendikten sonra yemek yedik eee nede olsa ikimizde ilk deneyimdi ve bizi çok acıktırmıştı o gece yatak örtüsünü değiştirip sabaha kadar sarılıp uyuduk demet-ingilizce hocam kollarımda uyuyordu sabah kaldığımızda sanki karı koca gibiydik
işte .    benim ilk deneyimim böyle ilginç geçti herhalde benim gibi olan çok az insan vardır ama şimdi yıllar geçti ben şimdi    üniversiteteyim başka deneyimlerimde oldu demet ve ben ayrıldık çünkü o gece sex yapmamız onun öğretmen benim öğrenci oldugum gerceğini değiştirmedi ama bana çok şey kazandırdı “sevgili hocam demet beni affet” oh bee artık rahatladım………..:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder