4 Şubat 2015 Çarşamba

Kuzenim Tarlada Zorla Sikti


Ben Konya`dan melek 19 yaşındayım.Sizlere kuzenim ile tarla başındaki sikişimizi anlatmak istiyorum.Ben kuzenimi uzun zamandan beri aşık olduğumdan dolayı onu oldum olası hep arzularım.Onun yaşıda 21.Bir gün biz tarlada çalışırken oda yanımız ayardım etmeye gelmişti. Bostanların içinde beraber bostanları topluyorduk.Bostanların boyu bızım boyumuzu geçiyordu içinde kayboluyorduk.Babam öğlen vakti olduğu için acıkmıştı tarlanın öbür başında yemek yiyordu ben ise kuzenim fatih ile bostanların içinde yanlızdık.O Sırada fatih bana arkadan sarılıp melek çok güzel olmuşsun dedi.Bende hep güzelim dedim o bana sarılırken eli memelerimin üstünde ve o sıra kalçalarımdan bir sertlik his etim.Fatih siki kalkmış olmalı.Ben onun önünde çalışırken arada bir domalıyordum yerden bostanı almak için oda bana arkadan yapışıyordu.Sonra ben yine domalırken o bana yapıştı ve o şekilde sikini kıcıma bastırdı.Beni tutup yere yatırdı ve üzerime uzandı.Bende fatih ne yapıon babam görecek felan dedim.Oda görmeaz yemek yiyo dedi.Bende oldum olası onu hep arzularım.Neyse yatığımız yerden sevişmeye başladık.Elini sürekli amıma üstüne getiriyordu okşuyordu amımı.Bende o okşadıkca zevke geliyor kendimi dahada bırakıyordum ona.Yere yatım sırt  üstü hemen şalvarımı aşağıya indirdi.Alta siyah kilot um vardı onuda indirip amımı elemeye başladı.Çok güzel okşuyordu amımı.Ben sürekli amımı okşarım onun kadar güzel okşayamam.O Okşadıkça çıldırır gibi oluyordum.Sonra amımı yalamaya başladı daha çok zevk almaya başladım.Ellerimle bostanları sıkıyordum zevkten çıldıracak gibiydim.Fatihinde siki baya kalkmış olmalıkı eşortmanından baya beli oluyodu.Oda eşortmanını indirip sikini çıkartıp elleriyle salamaya başladı.İlk defa gerçek sik görüyordum.Yaklaşık 18 cm vardı.Üztüme uzanıp sikini amımın üztüne koydu.Siki amımın üstünde his etmek ayrı bir güzeldi.Sikini yavaşça amıma daldırmaya başladı.Bende zevkten cıldıraçak gibiydim.Bekaretimi fatihe vermek istiyordum çünkü ona aşıktım koçam olsun istiyordum.Siki amıma giriyordu.Çünkü amımın duduaklarını zorluyordu.Çok açıyordu fakat istiyordum bunu.Sikini zorlamasıyla kafasının içime almam bir oldu.Sikinin kafası içimdeydi.Çok açıyordu fakat istiyordum bunu.Sikini amıma sokmuş duduklarımı emiyordu.Bende onun dudaklarını emiyordum.Ardan 2 dk geçmiştiki amımdaki sik artık acı değil zevk veriyordu bana.o Soktukça ben ahhh ohhhh erkeğim sik beni diye yalvarıyordum.Oda baya bir zevke gelmişti.Soktukça sokuyordu.Sikinin tatamı içimdeydi.Çok guzle zevk alıyoduk.Ben titreyerek sarsılarak boşaldım.Fatihde çok geçmeden bütün menilerini içime boşaldı.Ben içime boşalmasını istedim.Onu kocam yapaçam.Sikişimiz bu kadar la burda sonlandı. İkimiz toparlanıp giyindik.Bu ikimiz için bir başlangıç oldu daha bunun devamı çok olaçak.Onlarıda nalatırım size.Şimdiden tşkler.

Kaynak Linki : http://www.ensestsekshikayeler.com/kuzenim-fatih-tarlada-amima-girdi.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder