5 Şubat 2015 Perşembe

türbanlı eşimi fena siktiler (4 kişi) gerçek hikaye


mrb adım murat eşimin adı ise elif 30 yaşındayım.eşim kapalıdır ama dar pantolon veya diz kapak ta etek giyer.hafta sonu bi gün eşimle beraber alışveriş içn dışarı çıktık.gezip dolaştıktan sonra hava kararmak üzereydi ki eve dönmeye başladık.eşim bana tuvaletinin geldiğini eve kadar dayanamıyacağını söyledi.ben de tenha bi yer bulup arabayı kenara çektim.arabadan beraber indik eşim çalılıklara doğru ilerledi.üzerinde gömlek ve bol bir etek vardı başında da beyaz eşarbı.hava sıcak olduğundan da çorap yoktu.daha sonra karımın orada birileriyle konuştuğunu duydum.meğer eşim işemek için oturduğunda az ilerisinde 3
tane adamın içtiklerini görmüş.eşim onlara çok sıkıştığını kusura bakmamalarını söyleyip işini yapmaya bşlamış .tabi adamlar onu izlemişler.içlerinden biri eşime abla temizleyimmi amını diyice karım korkmuş bi vaziyette yanıma geldi. ne oldu diyice bu olanları anlattı.arabaya binerken 3 adam aniden geldi ve biri karımı tuttu 2 side beni tutup çalılıklara getirdi.arabamdam ip alıp beni bağlamaya başladılar eşim ağlıyordu başımıza gelebilecekleri tahmin etmişti.derken beni bağladılar ve eşime sakin olmasını yoksa beni döveceklerini söylediler.durun yapmayın dememle karımı ellemeleri bir oldu.üç ekeğin arasında kaybolmuştu karım.karımın eteğini ve gömleğini çıkartılar.sadece tanga ve sütyenle kalmıştı.sonra tangayı yırtıp bana fırlattılar ve bak şimdi karını nasıl inletcez dediler.eşim hala ağlıyor bense bakamıyordum yüzüne.derken eşimi yere yatırp amını yalamaya başladılar sırayla .sonra biri kocaman aleti çıkarıp eşimin ağzına verdi.amı yalanan eşim hoşuna gitmiş olcakki adamın sikini iştahla yalıyordu.diğeri ise kalın sikini eşimin amının üstünde gezdirmeye başladı.üçüncü adam ise sikini okşayıp kaldırıyordu ama ne sik baya kalın ve 24 cm civarı.eşim onu görünce bırakın diye yalvarmaya başladı.ama onlar hiç aldırmadı.derken sikini amına süren adam yavaşca içine girmeye başladı.eşim kıvranıyordu acıdan.yapmayın dedikçe adam daha sert vuruyordu.diğeri ise ağzına vermiş yalatıyordu.3. adam ise hala okşuyordu sikini.5 dakika sonra amındaki adam hırlamaya başladı anlaşılan boşalcaktı derken son br hamleyle yığıldı kaldı döllerini akıtıyordu karımın amcığına.sonra ağzına veren adam da ağzından çıkarıp karımın amına pompalamaya başladı bir ki derken oda büyük bi patlamayla boşaldı.karım ağlıyordu ve utanıyordu.bense sanki zevk alır gbiydim.karımın amından döller akıyordu.anlaşılan içi baya dolmuştu .sıra 3.adamdaydı karım ona ne olur çok büyük alamam ağzıma alayım onu sokma bana dediysede adam dinlemedi ve bana dönüp eşin götten sikeyimmi dedi ben hayır o götten siklmedi çok acır dedim ama adam iyiya açılır rahtalar diyip karımı domalttı.benim sikim kazık gibi olmuştu ilk defa karım götten sikilcekti.karım yalvarıyır ağlıyor ama fayda yok sikilcekti.adam yaskini kafasını deliğe hizalayı yavaşça ittirdi ama girmedi.sonra ağzına verip güzel yala orospu diyip yalatmaya başladı.sik iyice kayganlaşmıştı adam tekrar arkaya geçip götüne yavaşça ittirdi.ve kafası girmiştiki karım yandım anam çıkart onu ne olur yandım yırtıldı diye ağlamaya başladı.gerçektende daracıktı götü grmekte zorlanıyordu adam.ama adam bırakmadı iyice ittirmeye başalmıştıki karım tekrardan yalvarmaya başladı ne olur çıkar yandım alamıyorum götüm yırtıldı diye ama adam son hamleyle 24 cm siki o daracık göte sokup pompalamaya başladı eşim kendinden geçmiş yapma etme diyordu.gerçektende bu sik karımın götünü yırtmıştı adamın her sokuşunda sanki göt yanakları ikiye ayrılıyor gibiydi.adam biraz sonra büyük bir bağrışmayla karımın götüne boşaldı.siki çıkarttığında karımın götü baya açılmış içinden kan ve döl geliyordu.adamlardan biri benim yanıma gelip pantolunumu çıkarttı sikim kazık gibiydi karıma dönüp bak kocan bile memnun ki siki kalmış diyice utandı.karım yerde yarı baygındı ki adamlar yanına gelip tekrar okşamaya başladılar karım eşarbını çözüp amını ve götünü sildiler .anlaşılan karımı tekrar sikeceklerdi.siki büyük olan karımı bu sefer amdan sikeceğini söyedi.ve yereyattı karımı üzerine aldı ve tekra amına girdi.sonra diğeri karımın arkasına geçip götüne sürtünce karım ne olur yapmayın bunu dayanamıyorum dedi ama adamlarda hala merhemt yok.ikisi tekrar aynı anda karıma girdiler diğeri ise ağzına verdi artık karım tam bir orospu gibi sikiliyordu.o şekilde karımı siktiler karımda okadar sikten sonra kıvama gelmişti çünkü hadi akıtın bana diye mırıldanıyordu.derken 4ü birden aynı anda boşaldılarkarımın amı götü ağzı dölle dolmuştu.adamlar beni çözdüler hemen karımın yanına gittim karımın dermenı kalmamıştı.yerde yatıyordu.adamlar hadi sen de sik dediler zaeten kalkan sikimi hemn soktum ama amı baya bollamıştı.zevk almadım boşaldım hemen.sonra eşimi kucağıma alıp adaların yardımıyla arabaya taşıdım.eve gittik eşimi yıkayıp uyuduk sabah kalktığımızda eşimin amı memeleri mosmordu nasılsın dedğimde götüm sızlıyor dedi.hayvan herifler feci siktiler beni ama kızma ne olur dedi bana.aradan bi süre geçtikten sonra olayı unuttuk şimdi ben eşimi götten de amdanda sikiyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder