4 Şubat 2015 Çarşamba

Arkadaşımın Annesini Domalttım


adım mert 23 yaşındayım istanbulda yaşıyorum..benim bir arkadasım var onla cok sıkı fıkıyızdır ve ben oldum olası annesine hastayımdır ama bu hep icimde gerceklesmeyecek bir istek olarak kalacak sanırdım megerse öyle degilmis Günlerden pazartesi ben üniversiteden tatil icin eve gelmistim ama memleket hasreti nasıl burnumda tütmüs sabah cok erken trenden indim arkadasım beni tren garından almaya geldi, beni aldı sehir merkezine geldik bizim evde kimse yokmus sözde ben bizimkilere sürpriz yapacaktım ama olmadı bende kara kara düsünürken arkadasımın annesi bana gel bizim evde kal dedi Bende hemen kabul ettim tabi girdim eve bana gülsen teyze bir yatak ayarladı bende yattım biraz uyuduktan sonra kalktım arkadasım is yerine calısmaya gitmis babasıda calısmaya gitmis evde bir gülsen ve ben vardık Uyandım tabi erkekler bilir sabahları erkeklerin cinsel organları kalkar benimkide dogal 
olarak kalkıktı benim hemen aklımda gülsene olan tutkum aklıma geldi ve fırsat bu fırsat dedim uyuyor numarası yaparak sırüstü yatmaya devam ettim gülsen iceri girdi beni o vaziyette görünce sanırım ilk basta utandı ama sonra istemeye basladı dik dik benim sikime bakmaya basladı. ve sonra ben uyandım beraber kahvaltı yaptık ama kahvaltıda gülsenin bana bakıslarında bir degisiklik gördüm ama elimden geldigince belli etmemeye gayret ettim kahvaltıdan sonra ona yardım etmek icin mutfaga girdim biraz sohbet etme imkanımız oldu ben gülsen icin icimden gecen duygularımı ifade ettim örnegin sen gercekten güzel ve alımlı hos bir bayansın remzi abiyi (kocası) cok kıskanıyorum senin gibi bir karısı oldugu icin felan dedim o da o da tesekkür ederim sende cok iyi kalpli ve dürüst her genc kızın isteyecegi türde bir insansın felan dedi bana bende genc kızlar bana göre degil dedim ben artık olgun bayan arıyorum dedim ama gercektende öyle oldugu icin dedim o da hayırdır neden böyle düsünüyorsun dedi bende bilmiyorum mesela sen her erkegin isteyecegi türden bir kadınsın dedim o da malesef ben evliyim sansını kaybettin dedi orda biraz gülüstükten sonra ben bir anda dudaklarına yanasıp gülseni öpmeye basladım ama o biraz cekindi sen ne yapıyorsun ben senin arkadasının annesiyim yakısır mı bize hic dedi bende neden olmasın seni gercekten seviyorum ama gercekten dedim ve nitekim onu seviyordumda o da dayanamayıp dudaklarıma yapıstı ve basladık delier gibi öpüsmeye ve hala mufaktaydık ben gülsen kendinden gecmeye basladı ben onu kucaklayıp odaya götürdüm odaya gittikten sonra ben yavas yavas gülseni soymaya basladım o dahayır demiyordu bana ben iyice onu soyduktan sonra heryerini yalamaya basladım nasıl yalamazdım hayallerimin kadını karsımda duruyordu amına kadar yaladıktan sonra bende sikimi cıkardım ve gülsen yalamak istermisin diye sordum o da bilmiyorum yapmasak mı felan derken ben cıkarmıstım bile sikimi onun agzına dogru götürmeye basladım ve biraz zoraki yalamaya basladı benim sikim artyık dimdik olmustu yataga uzandıktan sonra yavasca sikimi gülsen teyzenin sıcacık amcıgına sokmaya basladım ve ondan oh diye bir ses geldi nasıl ama pisman olmadın demi canım diye karsılık verdim ben soktukca onun sesinde tıslamalr baslıyordu ben artık hızlanmıstım o da cıglıklar icinde kalmıstı biryandan da terliyordu gülsen 42 yaslarında felandı ve mükemmel fizigi vardı bayılmıstım ilk görüste neyse bu parantezi gectikten sonra ben büyük bir zevkle icine bosalmaya basladım amının kenarları döl olmaya baslamıstı cünkü o kadar siddetli bir fıskırma oldu ki bende o da sasırdı ilk defa böyle birseyle karsılasıyorum dedi bana tabi birbirimize ask nameleri fısıldadıktan sonra tekrar canımız istedi ve ben tekrar soktum sikimi amına ikinci bosalmam da aynı zevkle gerceklesti ama benim aklımda gülsenimi götünden sikmek vardı ücüncü seferi arkadan yapayım dedim bana olmaz oramdan daha kocam bile yapmadı hem cok acdıyormus ögrendim ne olur yapma zaten yanlıs birsey yapıyoruz bari bunu yapmayalı dediyse de benim ısrarlarım sonucu denemeye karar verdi ve sikimi yaladıktan sonra ben arkasına gectim cok dar bir götü vardı sikimde sanki girmemek icin inat ediyordu gülsen bu arada cıglıklara bogulmustu ne olur yapmayalım cok acıyor diyordu onu seviyordum acı cekmesini istemiyordum ama o zevkide yasamak istiyordum onla en sonunda sikim icine girmisti ben yavas yavas ileri geri yapıyor ve götünün biraz bolalmasını saglıyordum ve sonunda basardım artık sikim kolayca giriyordu gülsenimin götüne o da artık acıyor demiyordu ama zevkte almıyordu bende biryandan gögüslerini oksuyor kalcalarını sıktırıyordum götüne de bosaldıktan sonra artık benim bütün zevkimi gülsenim gidermisti onu seviyordum bir sene daha iliskimiz devam etti sonra ayrılmak zorunda kaldık tanışalım yeni hikayelerin temelini atalım. Tüm   okurlarına sonsuz teşekkürler bizi takipte kalın…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder