5 Şubat 2015 Perşembe

Yengemi Çiftlik Evinde Becerdim


Selam. Ben Kemal. 45 yaşında, 1.87 boyunda, 80 kiloda, atletik yapılı biriyim. Büyük bir bahçem ve içindeki evimde yaşıyorum. Her yaz başı ağaçları ilaçlatmak için bir ziraat dükkanına giderim. Son gittiğimde Çiğdem adında bir ziraat mühendisi vardı. Beni karşıladı çay ikram etti. Onlar için iyi bir müşteriydim, en az 3-4 bin lira kazanacaktı benden. Çiğdem 30 yaşında, 1.58 boy, 45 kilo falan minyon biriydi. Kumral, beyaz tenli, pek güzel bir yüzü yoktu, ama vücudu tam hoşlandığım gibiydi. Dolgun göğüslü, ince belli ve arkaya çıkık dolgun kalçasıyla aklımı başımdan almıştı bile. Mezun olunca çalışmamış, ama para lazım olunca ilk defa burda işe başlamış. Epeyce sohbet ettik. Henüz 
evlenmemiş, annesi de hasta olunca ona bakıyormuş, babası yıllardır ortada yokmuş. Herşeyi anlatıyordu çay içerken? Çiğdemle anlaştık, Cumartesi ilaçlarla araziye gidecektik. Sabah gelip Çiğdemi ve ilaçları aldım, şehir dışındaki bahçeye gittik. Hava baya sıcaktı. Beraber ilaçların karışımını hazırlamak için depoya gittik. Ben dışarda beklerken Çiğdem içerde iş tulumunu giydi dışarı çıktı. Birkaç ağacı ilaçlayarak bana öğretecekti, devamını ben yapacaktım. Tulumun içinde daha da seksi olmuştu, eğilip doğruldukça kalçasına bakmaya doyamıyordum. Bana anlatıyordu, ama aklım Çiğdemin kalçasındaydı. Bu arada hafif bir esinti, bütün ilacı kızın yüzüne savurmuştu. Ağzında maske vardı, ama saçı başı hep ilaç olmuştu. Biraz sonra, ?Tamam, artık gerisini ben yaparım!? deyip, kızı duş alması için eve götürdüm. Biraz nazlandı, ama ilacın korkusuna banyoya girdi? Suyu açınca, heyecanla kapı deliğinden baktım. Aklım başımdan gitti, kızın amı burdan bile kabarık ve pırıl pırıldı. Çiğdemi sikmeden bırakamazdım. Hemen gidip çay demledim. Biraz sonra banyodan çıkıp geldi. Kanapeye oturttum, ?Çay doldurup geleyim.? dedim. Mutfakta onun fincanına uyarıcı ilaç damlattım. Heyecanla çayları içtik. Biraz sonra kıza kur yapmaya başladım. Her iltifatıma utanarak teşekkür ediyordu. Yarım saate yakın Çiğdeme iltifat yağdırmıştım. Artık uyarıcı ilacın etkisi başlamıştır diye harekete geçtim, yanına gidip sarıldım. Şaşkınca bakarak direnerek kurtulmaya çalışıyordu. Sıkıca tutmuş boynunu yalayıp öpüyordum. ?Biraz öpüp bırakacağım, onun için direnmene gerek yok!? deyip, kızı öperken tek elimlede okşuyordum. Kız direniyordu, ama sadece ?Yapma Kemal bey!? deyip duruyordu? Elim eteğin altındaydı, külotunu sıyırıyordum. Zorla da olsa külotunu sıyırdım. Kanapede yatırıp elllerini tutup ters olarak memelerinin üstüne oturmuştum. Bacaklarını sıkıca kapamasına rağmen, başımı araya sokup amını yalamaya başladım. Direnci kırılıyordu, sadece, ?Lütfen Kemal bey bırak beni!? diyordu. Amını yaladıkça bacakları gevşemişti sanırım, artık bacağını sıkmıyordu, dilim amındaydı artık. Etli am dudaklarını aralayan dilim deliğin girişinde oynadıkça Çiğdem sıvılarını salıyordu. Ekşimsi am sıvısının tadını alıyordum? Yavaşça kalkıp, üstüne uzandım. Tek elle de altımı soyuyordum. Kazık gibi olmuş kalın yarrağım bir an önce Çiğdemi sikmek istiyordu. Kızın üst tarafını soymadım bile, sıkıca omuzunu ve boynunu sarıp altıma aldım. Çiğdem altımda kaybolmuştu, ama halen, ?Lütfen bırak!? diyordu. Gözüm dönmüştü, ne olursa olsun sikecektim. Yarrağımın başını dayadığım daracık delikli, dudakları etli amına, abanarak girmeye başladım. Dar deliği yanlara ayırarak giren yarrak başı, hafif bir zorlamayla engeli yırtıp sıcacık dar yuvaya 3-4 cm girince, Çiğdem yüzünü kasarak, ?Iıhhh!? diye inledi. Amı daracıktı. Halen, ?Yapma!? diye itiraz ediyordu. Yine abanınca yarrağımın yarısı girmişti. Sıcacık amı harikaydı. Altımda zor durumdaydı. Bedenimin ağırlığıyla ezilen minnacık kadın, aynı anda da iri yarrağımın zorla daracık amına girmesiyle, altımda kıvranıyordu. Son defa abanarak köküne kadar geçirmemle, kız nefesini düzensizce ve sık sık almaya başladı. Biraz durup kasılmasının geçmesini bekledim? Çiğdem altımda, başı yanda sessizce duruyordu. Artık nefesi düzelmişti. Yavaşça sokup çıkarıyordum, yavaş ama derinlere kökleyerek sikiyordum. Amının darlığı harikaydı. Köklerken zorlandığı belliydi, ama hoşuna da gidiyordu sanırım. Dakikalarca kökleyerek siktiğim kız, artık altımda zevkten inleyerek kıvranıyordu. Yüzü kızarmış ve nefesi sıklaşmıştı, sanırım orgazm olmaya başlamıştı. Amı da kasılıyordu bedeniyle birlikte. Sertçe kökleyerek sikmeye başlayınca, aniden sarsılıp haykırarak gelmeye başladı. Amının kasılmaları beni de getirmişti, sert köklemelerle amına fışkırmaya başladım. Birbirimize sıkıca sarılmış kasılıyorduk. İkimiz de ter içindeydik. Bir süre daha sikip yarrağımı çıkardım. Yarrağım hafif kanlı menilerle sıvanmıştı, Çiğdemin amından da kızlığından akan kana bulanmış menilerim dışarı sızıyordu. Ben duşa gittim, sonra da Çiğdem girdi? Giyinip geldiğinde konuşmuyordu. Özür dileyip, beni affetmesini istedim. Çiğdem iltifatlarıma dayanamayıp sonunda affetti. Eve telefon edip gelemeyeceğini söyledi ve 2 gün bende kaldı. Çiğdemi, istememesine rağmen, götten de siktim. 2 gün boyunca amdan götten sikerek ufacık kadını dağıtmıştım. Tabi ben de yorgunluktan bitkindim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder