5 Şubat 2015 Perşembe

Uyurken sessizce yarrağımı çıkardım

 
evde yanlızdı ogün bizimkiler eve gelmeyip teyzemlerde kalcaklarını söyleyip bende yengemlerde kalcaktım amcam köydeydi ben yemgemden cok etkilenmiş olmalıyımki gece yatarken aklımdan cıkmıyordu ve ertesi sabah işe gittim akşama erkenden den evde olmak icin can atıyordum ezzaneden uyku hapı almıştım eve gelip yengem bana yemek yermisin diye sormuştu bende karnım dok ama kola iceriz demiştim o ikimizede kola doldurmuştu ben o sırada telefonu caldırdım yengem kalkıp telefona bakmaya gidince tam o sırada ilacı kolasına attım ve geri geldi kolamızı icmiştik yengem biraz oturduktan
sonra oldugu yere sizdiyengem okadarda güzel degildi ama fizigi beni delirtiyordu adeta ve yenge kalk yenge kalk dedim uyanmadı tam o sırada gögüslerin elledim ses cıkmıyordu ve yavaş yavaş amını kilodunun üstünden okşuyordum ve kilodunu sıyırıp iyce okşadım ve etegini sıyırıp bacaklarını omuzuma atıp yavaşca icinne girdim ve her iki omuzunuda alıp iyce icine soktum ve git gel yapmaya başladım ve icine boşaldım sabah kalktıgımda yanında uyuya kalmıştım ve benimkisi yine kalkmıştı bu sefer bacagını ayırıp icene yine soktum ama yengem uyandı şoka girmiş olmalıki sesi bile cıkmadı ve beni üzerinden atmaya calışıyordu
ben ise bişey yokmuş gibisine ona dahada cok yüklenmeye başlamıştım dudaklarına yumulup gögüslerini sıkıyordum ve yeniden icine boşaldım yengem hemen ertesi gün hapından 1 tane icti üstünü giyip hic bişey dememişti kapıyı örtüp odada tek başına oturuyordu merak ediyordum ne düşünüyordu acaba ben işe gittim ve akşama geri geldim kapının önünde oturuyordum yengem bana seslendi ben uycam eve cık diye ve bende eve cıktım o adasına girdi uyuyordu ben gece yarısı uyku tutmamıştı ve sinsice ona yaklaştım
sessizce kalcasını okşuyordum ve yavaşca kilodunu sıyırmıştım ve bacagını kaldırıp amına sokarken uyanmıştı dur demeye kalmadı buna sonuna kadar bastırmıştım git gel yapmaya başlamıştım oda anladıki onu bırakmıyacagımı birdden belimden tutup kendine dogru cekmeye başlamıştı ben dahada heybetlenip ona yükleniyordum ve icine tekrar boşaldım şimdi istedigim zaman sikiyorum en hoşuma giden yanıda ney biliyormusunuz agzına boşalmak ve benim sipermlerimi yutmasıı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder