6 Şubat 2015 Cuma

Komşumla sikiştik


Merhaba ben Ece . Genelde bu siteden hikayeler okurum ve hep boşalırım. Ben 18 yaşındayım. Biz interneti karşı komşumuzdan çekiyoruz. Ben sex sitelerine girdigim için onlarda gözüküyomuş.Ama karşı komşumuz çok yakışıklı esmer askerden gelmişti. Çok hoşuma gidiyordu hasan abi. Bir gün ödevim var diye hasan abilere gittim. Beni içeri aldı. Ayşe teyzeler evde yok mu ? dedim . O da onlar memlekete gittiler dedi. O günde mayıs ayıydi.şort ve üstümde askılı t-shirt vardı.Sonra karnın açmı dedi bende bişeyler atıştırırım dedim bi tost yaptı. Bi de çay demlemiş masaya geçtik yemek yiyiyorduk ta ki üzerime çay dökülene kadar hasan abi ne yapcagını şaşırdı. Hemen şortumu çıkardı çabuk banyoya kucaklayıp götürdü. Hemen üzerime soguk suyu tuttu. Kilodunuda çıkar dedi bende utana sıkıla çıkardım. Utanma ben senin abinim dedi.Dur sen burda ben sana şort gibi bişey getireyim dedi. Gitti. Geldiginde çırıl çıplak geldi.Dudaklarıma yapıştı hemen sanki dudaklarımı vakumluyor gibiydi.Dur hasan abi ne yapıyorsun demeye kalmadan kucaklayıp yatak odasına götürdü. Üstümü çıkardı. Boynumu öperek memelerimi öpüyordu emiyordu.Sonra amıma dil atmaya başladı. Resmen kudurmuş gibiydi ben inledikçe o gaza geliyordu. İnlemelerim sokagın en başından duyulurdu. Şimdi sıra sende dedi . Başladım sikini yalamaya artık siki taş gibiydi sonra taşaklarıni emdim. Sonra amıma sokmaya kalktı bende olmaz ben bakireyim dedim . Sonra yataktan kalktım üstümü giyinmeye kolumu tuttu yataga attı aniden amıma soktu . Aglıyordum ama iş işten geçmişti. Artık zevk alıyordum şekilden şekile o gün beni 6-7 posta sikti artık çok yorulmuştum. Uyuya kalmışız. Kalktık duş aldık. O akşamda kaç kere sikiştik hatırlamıyorum ama çok zevkli geçmişti. O günden bu yana hale sikişiyoruz. Ve çıkıyouz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder