6 Şubat 2015 Cuma

KOMİK ÖĞRENCİ SÖZLERİ

Hocam Ankara’nın bağları kovalent bağ mı yoksa iyonik bağ mı?
Sınavda kopya vermemek için Nazi kampında evladına sarılır gibi sınav kâğıdına sarılan mal arkadaşım, seni de unutmadım.
Twitter var facebook var whatsapp var kontör var mesaj var sevgili: 404 not found error.
“Baba bende suç yok valla. Notlarımın yükseklik korkusu var.” dedim, sonra nasıl geldim buraya anlamadım. Burası neresi ki?


Aşk döngüsü: saygı duruşu, cicim ayı, mucuk ayı, trip ayı, boynuz ayı, ɑIkol ayı, ayı oğlu ayı, İstiklɑI Marşı ve kapanış. Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net. Fırıncı bak sana sıcacık ekmek veriyorum dedi. Aßi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek dedim. Sarıldık ağlaştık. Hansel’le Gretel de ekmeklerinin peşinde iki kardeş sonuçta. Kızlar şu sigarayı içiyorsunuz tamam anladık ama kɑIdırıma oturup, sanki gurbet ele inşaat işçisi olarak gelmiş gißi içmeyin bari lan. Zaman ne çabuk geçiyor ya lan daha 15 dakika önce saat 8′di ya.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder