5 Şubat 2015 Perşembe

Götünü Sikerken Amına Patlıcan Soktum!



Selam ben Baran. 23 yaşında, esmer, 1.70 boyunda, 70 kiloda bir askerim. Sultan ise 26 yaşında, erken evlenmiş, 2 çocuklu bir kadın. Sultan ile bir Chat sitesinde tanıştık. Arkadaş olarak 1 ay kadar konuştuktan sonra birbirimize ilgi duymaya ve her gün telefonda sevişip birbirimizi tatmin etmeye başladık. Bu şekilde birkaç ay devam ettikçe birbirimize olan arzumuz herşeyin önüne geçmişti. Ama bir sorun vardı, asker olduğum için ben izine çıkamıyor ve Sultanın bir volkan gibi yanan amının
ateşini söndüremiyordum. 

Komutandan binbir mazeretle izin belgesini aldıktan sonra Sivas-İstanbul yolculuğum başlamıştı. Orospu Sultan, yolda olduğumu bilerek sürekli beni kudurtacak şekilde fotoğraflar ve video klipler çekip telefonuma göndererek, sabaha kadar yarrağımın isyan halinde durmasını sağladı. Sonunda İstanbul Ümraniyede oturduğu apartmanın kapısında telefon ederek aşağıda olduğumu haber verdim. Kalbim heyecandan gümbür gümbür atıyordu. Ben merdiven basamaklarını çıktıkça heyecanım da tavan yapıyordu… 

Sonunda 5 aylık hasretle ve ilk defa reelde Sultanı gördüm. Kapıyı kapatır kapatmaz 10 yıllık karı koca gibi birbirimize sarılıp, deli gibi yiyişmeye, oynaşmaya başladık. Onun üstünde etek ve bir badi vardı, ayakta sevişirken yırtar gibi üstünü soyduktan sonra, benim 20?liği verdim ağzına. O büyük bir iştahla yarrağımı yalarken, ben de amımı götünü parmaklıyor, göğüslerini yoğuruyordum. Çok geçmeden boğazının derinliklerine sıcak döllerimi boşalttım… 

Asker olmamın verdiği açlıkla sikim banamısın demiyor, halen taş gibi duruyordu. Sonra pezevenk kocasının yatağına geçtik ve 69 olduk. (Bu arada Sultan ben gelecem diye hasta numarası ile 1 aydır kendini kocasına siktirmiyordu!). O nasıl tatlı bir amcıktı öyle, özenle traş edilmiş, 18?lik kız amı gibi temiz ve mis kokulu. Ben dilimi amının derinliklerine sokup yaladıkça, Sultan da daha bir iştahla yarrağımı gırtlağına gömüyordu… 

5-10 dakika bu şekilde devam ettikten sonra Sultan inleye inleye ağzıma boşaldı. Ben de onu yatağın kenarına çekip tekrar amına yumuldum. Hem amını yalıyor, hemde bakire götünü parmaklıyordum. Sultan daha fazla dayanamayacağını söyleyip yalvararak onu sikmemi istiyordu. Benim de daha fazla dayanacak gücüm kalmamıştı ve bacaklarını omuzlarıma alarak amına fırça çekmeye başladım. Yarrağımın amına her temasında Sultan sikmem için yalvarıyor, göğüslerini yoğuruyordu. Gözlerinin kaydığını gördüğüm an, benim zevkten zonklayan canavarı Sultanın amına geçirmem bir oldu. Sultan yediği yarrağın verdiği zevkle derin bir ?Ohhh!? çekti. Sonra ben tempoyu artırıp amına koydukça, ?Gelsin pezevenk kocan da seni elimden alsın, gelsin de karı nasıl sikilir öğreteyim ona!? diyordum. Sultan bundan büyük bir zevk alıyor, ?Daha sert, daha sert!? diyerek yalvarıyordu. Sultan o ana kadar kaç kez boşaldı bilmiyorum. Ben de daha fazla dayamayarak amının derinliklerine boşaldım… 

Yarrağımı amından çıkartır çıkartmaz Sultan tekrar benim yarrağı eline alarak sıvazlamaya ve ağzımın üzerine oturarak göt deliğini yalatmaya başladı. (Telefon fantazilerinde hep götüne hıyar sokturduğum için götten verme arzusuyla yanıp tutuşuyordu!). Sıranın götüne geldiğini anladım, hem amını hem götünü yalarken arada parmağımı da göt deliğine sokup sokup çıkartıyordum. Çok geçmeden benim canavar uyanmaya başladı ve Sultanı yüz üstü yatağa bağladım. Sultanı altıma aldıktan sonra boynundan, ensesinden başlayarak, sırtından beline, ordan da amına kadar yalaya yalaya öpe öpe indim. Önce yarrağımı birkaç kez amına sokup çıkardım, sikim amsuyu ile iyice yağlandıktan sonra Sultanın götüne dayadım ve abanarak bir seferde köküne kadar soktum. Götüne sokmamla sultanın çığlık atmaları, küfür etmeleri başladı… 

Ben Sultanın başını yastığa gömdükten sonra hiç dinlemeden götünü pompalamaya başladım. Acı yerini zevke bıraktıkça inlemeye ve götünü bana doğru ittirmeye başladı. Ben hiç durmadan götüne pompalarken aklıma mutfaktaki buzdolabı geldi, hemen gidip buzdolabından patlıcan ve salatalık alarak yanına geri döndüm. Sultan ne olduğunu anlamadan ben biranda patlıcanı amına soktum ve tekrar götünü sikmeye, pompalamaya devam ettim. Sultan kendinden geçmiş, acı ve zevk dolu dakikalar yaşıyordu. ?Daha fazla, daha fazla!? diyerek, amındaki patlıcanın soğukluğuna aldırmadan sarsılarak boşaldı. Benim de takatim kalmamıştı, son bir gayretle daha hızlı pompalayarak götünün derinliklerine döllerimi boşalttım! 

Yarrağımı çıkarınca boş kalan götüne de salatalığı sokup, Sultanı amında patlıcan, götünde salatalık sokulu ve yatağa bağlı olarak bırakıp, banyoya gittim ve duşumu aldım. Duştan sonra Sultanın bağlarını çözdüm ve evinden ayrıldım. Sultandan daha sonra hiç haber almadım, taki bugüne kadar. Bugün bana mesaj atıp çok özlediğini söyledi. 

İşte benim hikayem de bu :)) Sürekli seks hikayeleri okuduğum sayfaya yazmaya karar verdim, umarım beğenirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder