4 Şubat 2015 Çarşamba

Adamın koca götlu karısını sikerken izliyordu




slm ben murat ist dan 32 yasinda 1.80 boy 70kg esmer atletık bırıyım uzatmadan hikayeme geçiyim.hikaya18 hikayelerine bıraktıgım yorumdan telımi alıp arayan mehmet bey le telde konusup sonradan ilk defa eşini baskasına siktirme fantazisi varmıs yardım olabilirmisin dıye sorunca benım canima nimet tabıkı dıyerek eşinin bılgısı olup olmadıgını sordum eşi yanı demetle fantazılerınde varmıs dıyen mehmet beyle bır pazar gunu randevulasıp yazlıklarına gıtcektık iple cekıyodum pazar gununu bu arada koca gotlu demetle telde sex sohbetıne baslamıstık bıle benı telde azdırıyo benı kocamın yanında amımdam gotumden parcala boynuz tak kocama dıyerek azdırıyor bende tabı 31 cekerek rahatlıyo pazarı bekliyom.
pazar gunune bıraz seks hikayeelri oku bakım yapıp temızlendım ve otogarın önunden benı aldılar selamlasırken off harıka demetı gorunce hafıf kılolu kızıl saclı ıri memeli ve koca gotlu 42 yasında afetı gorunce afalladım arka koltukta yanyana oyuruyoz daha arabada eliyle sikimle oynuyo dudaklarımı ısırıyor dayancak halim kalmamıstı arka koltuga yatırıp gıguslerıne yumyldum uclarını isirıyor kulagına bugun senı bu sıke doyurcam karıcım dıyodum bu sözlerle azan demet altımdan kalkıp bir cirpida altımı cıkarıp 20 lik kücük muratu gorunce mehmet bak buna ya sende erkejmısın ben bunu nasul alırım dıyeeek saksoya basladı cok dıluydum 4_5 dk ya kakmadı agzından cukarıo göğüuslerıne patladım agzına alarak ıcını kurutarak temızledı yarağimi demet dudagından opup eve kadar sabret bugun seninşm dedım ve sohbet ederek eve vardık.

içerıye gırer gırmez mehmet beyden musade isteyerek demetın dudaklarına asıldım ayagta sevısıyor demetın emmedık yalamadık yerını bırakmadım ve amına indım dilimle amına dokunmamla demegın sarsılması bır oldu tıtreterek basımı amına bastırıyor bende dilimle amşnda dans edıyor kafıcım mutlumusun hazırmısın finale dıyerek demeti kaldırdım nasıl üstumuzu cıkartuk cırılcıplak kad farkında deılız anlayın yanuyoruz :) b mehmete baktıgımda sıkını almıs oynuyo kendınden gecmıs masturbasyan yapıyo.demetın hadı erkegım sex hikayeleri gecır bana demesiyle dondum ve kanepeye oturtup bacaklarını aralayıp amına fırca cekıyor dudagını opuyorum demetımın dayancak gucu kalmamıs sokkkkkk siiişkkkkk lan sok sık benı doldur.

içimi basss demesıyle yerımı ıyıyce alıp amına kafasını sokmamla ohghhh harıkaaa kokle erkwgım bas demetıne kokle hepsını kocacınmm mehmet karını ucurtuyo murat ohhh harıkaa demesıyle kokledım evli cift seks hikayeleri kalanı içine offffd sıkkk bas hadı erkeğim ben pompalıyor nasıl karıcım oh amın yanıyo ohh askım gelıyorum ohh 7_8 dk gir cıkla bosalmak üzere cıkartıp agına verıp agzında musluk gibi patladım sıkımı eme eme temızledı demetım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder