6 Şubat 2015 Cuma

komsumuzun kizini siktim


Selam sex hikayesi okuyuculari ben Furkan 18 yasindayim.Komsumuzun kizi Sevgi kendisi cok tas gibi bi kizdir gogusleri ve vucudu tas gibidir.Neyse olayi anlatiyim.Bizim evde kimse yoktu Sevgi netten bana film izliyelimmi dedi bende tamam gel izliyelim dedim.Bize geldi kapiyi actigim anda azdim.Neyse Sevgi azginca hareketler icindeydi sonra bana hadi erotik film izliyelim dedi bende direk konuya girdim Sevgi yatalimmi dedim dedigim anda dudagima yapisti 5 dakka boyunca opustuk tabi opusurken alttan amini oksuyordum.Sonra yavas yavas soyundu ve bana ciplak sex dansi yapti.Ben dayanamayip aletimi acip bogazina kadar soktum.Ben biraktim artik kendisi sikimi arita arita yaliyordu en son dayanamayip agzina bosaldim.Sevginin ve benim daha ilk yapisimizda bu huzden Sevginin amini yalarken resmen zevkten inliyodu.Amini parmaklamaya basladiktan sonra ortalik kan oldu.Lanet olsun kizi bozduydum artik.Neyse kalkti ve temizledi ondan sonra amim acir diye amini ve sikimin basini kremledik.Sevginin amina aletim jup jup girip cikiyodu 20 dakika boyunca degisik pozisyonlarda hep amindan siktim.Sevgi artik yeter yapmayalim dedi ama ben azdiydim iyice aslinda oda azdiydi fakat acidan istemiyordu.Bende az kaldi ben bosalirim dedim dayan dedim tamam dedi ama aslinda daha tik yoktu asil amacim gotten girmekti.Aletimi amindan cikarttim got deligine dedirince hayir Furkan orasi olmaz dedi ben acimiycak dedim ama yinede istemedi bende tamam dedim ama o arada elime krem alip gotune sordun niye surdun demeye kalmadan hemen soktum yapma dedi ama devam ettim aciyo dedi ama 5 dakka sonra devam et diye inledi kaltak neyse sikistik en son amina bosaldim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder