15 Şubat 2015 Pazar

Arabada Siktim Seks Hikaye

Eşimle bir gün arabayla seyahat edrken canım acayip bir şekilde onu sikmek duygusuna kapıldım ve yolda giderken sikimi diriksiyonun altından ağzına vermek istiyor ve daha sonra arabayı yolun kenarına çekip onu sikmek istiyordum ve bunu eşime söyledim o da olabileceğini söyledi ve ben arabayı kullanırken pantolonumun fermarını açarak sikimi ağzına aldı seks hikaye

Öyle güzel yalıyordu ki arabayı kullanamaz olmuştum gelen geçen arabadakiler bize baktıkça dahada zevk alıyordum eşime oracık ta sikmem lazımdı hemen arabayı sağa çektim ve eşimi oturduğu koltuktan kaldırarak kucağıma oturttum gelen geçen arabadakiler bize bakıyorlardı ama bu banim hiç umrumda değildi aksine daha fazla zevk alıyordum nasıl olsa o bölgede bizi tanıyanlar yoktu eşimde zevktan kuduruyor
ve götünden de sikmemi istiyordu ben de tamam dedim ve kapıyı açarak onu elleri koltığa gelecek şekilde yatırdım raka taraf boş arazi olduğu için bizi kimse görmüyordu ve eşimin eteğini kaldırarak sikimi götüne soktum daha öncede eşimi götten siktiğim için sikimi alması hiç de zor olmamıştı ve bir iki gel gittden sonra ikimizde oracık ta boşalmıştık bu anımı hiç unutamam en güzel fantazimdir herkeze tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder