4 Şubat 2015 Çarşamba

Kaynım Denizin İçinde Sikti

 
Selam arkadaşlar. İsmim Derya 35 yaşında 1.68 boyunda hafifi kumralım balık etli yani 75 kiloyum kalçam ve memelerim dolgun sex yapmayı çok seven biriyim.Yaklaşık 10 senedir evliyim Hiç çocuğum olmadı.Kaynımla başımdan geçen olayı anlatacağım.Aanlatacağım olay tamamen gerçektir.Kaynımın ismi İsmail.İsmail 18 yaşında Marangoz atölyesinde çalışıyor. Kocamın mini marketi var akşamları geç geliyor hafta sonları hep çalışıyor.Yaz ayındaydık.Kocamla birtürlü fırsat bulupta denize gidemiyoduk.Kaynım hafta sonları tatil olduğu için çalışmıyor.İsmaile dedimki ismail abin beni hiç gezdirmiyor hava cok sıcak denize gitmek istiyorum ama gidemiyorum.İsmaile beraber denize gidellimi dedim. İsmailde tabi yenge gidelim seni istediğin yere götürüm dedi. Hafta sonuydu kocam gene dükkana gitmişti akşam geç saatlere kadar gelmezdi.İsmail sabah 11 gibi geldi hazırlandım mayomu altıma giyindim evden çıktık.Taksiye atlatık gittiğimiz sahilde 3 aile vardı kimseciklerde yoktu. Ben ile ismaili görenler sevgili sanıyolardı.İsmail soyunduğunda vücut kaslarına baktığımda baya gelişmiş çok seksi olmuştu.İsmaile başa gözle bakmaya başlamıştım. Bende soyunmaya başladım. Soyunduğumda İsmail gözleriyle beni süzdüğünü farkettim. E tabi bende boş dururmuyum kaşarlığım tutmuştu.Çantamdan güneş kremimi çıkardım sırtıma sürermisn ismail dedim.İsmailde tabi yenge sürerim takla ata ata sürmeye başladı.Sırtımı okşaya okşaya sürerken beni derinden zevk kapladı.Elleriyle vücudmu okşadığında titremeye başladım. Yavaş yavaş memelerimie sürmeye başladı.Memelerimi bir avuçlayışı vardı yapma ismail bile diyemiyordum.Hem utanıyordum Hemde okşamasını istiyordum.Yüz üstü uzandım kalçama sürmesini istedim. İsmailde hafifi titrek bir sesle sürerim dedi.İsmail çok heyecanlanmıştı.Mayoma sığmayan kalçam lapor lapor olmuş mayomdan dışarı taşmış götüm görünüyordu zatten. İsmail tittreyen elleriyle kalçalarıma bastıra bastıra kremi sürmeye başladı. elleriyle göt arama sokmaya başladığında parmaklarının göt deliğime değdiğini hissediyordum.İsmaile bişey diyemezdim çünkü artık onundum.Götümün arasına her değdirişinde hafifiten inliyordum.Başımı ismaile çevirdğimde ismailin önü kabarmıştı beni istiyor gibiydi.Hava ok sıcak olduğundan denize girmek istedim.Hemen doğruldum smaile denize girellimmi dedim.Tamam girelim dedi.Hemen ayağa kalkıp denize doğru girdik.Denize biraz açıldık gözden baya uzaklaşmıştık. İsmail denizde arkama iyicene sokulmuştu. Yüzmeyi pek iyi bilmediğim için aklınca beni tutarak destek veriyordu. ama arkama iyicene yapışmıştı yarağı kalçamın arasında hisediyordum.Çok sertti götümün deliğini zorluyordu.Ben bişey diyemiyordum bekar çocuk oda bişeyleri tatmak istiyor. Kollarını uzatarak üstünde uzanmamı istedi.Bende dedği gibi kollarının üstünde uzandım bir eli kalçamdaydı diğer elide memelerimin ucundaydı.Bayazaman yüzdükten sonra kıyıya doğru ilerledik.Kıyıya çktığımızda kimse kalmamıştı karanlık basmak üzereydi yorulmuştuk kumlarda uzanalım dedik.Kumun üstünde uxandığımda ismailin dudaklarına yapıştım.İdmail hemen üstüme çıktı bir eli kalçamda dier eli amcığımda okşamaya başladı.Amcığımı v kalçamı öle sıkıyorduki canımı acıtıyordu.Mayomu çıkardım ırılçıplak kalmıştım ismail amcığımı gördüğünde şortunu hemen çıkardı siki öyle uzun ve kalındıki canımı fena yakacaktı ama ismailin sikini istiyordum smail ağzıyla amcığıma bir yumuldu kocam bile böyle ateşli yalamamıştı amcığımı.Diliyle amcığıma öyle vuruyorduki amcığım patlıcaktı nerdeyse.Diliyle amcığımdaki etleri dışarı çıkardı. Amcığımın etleri resmen dışarı sarkmıştı. Kalbim yrinden fırlıcak gibi olmuştu.smail bacaklarımı omuzuna attı sikini amcığımı eze eze bastıra bastıra soktu.Sokmasıyla öleceğimi sanmıştım.Bir anda vazgeçmeyi düşündüğümde ismail sikini amcığımın derinliklerine sokmuştu bile. Yavaş Yavaş zevk almaya başladım iniltilerim sahili inletiyordu.hızlı hızlı sokup çıkardıkça zevkten kalbim duracak gibi olmuştu amcığımın derinliklerine fışkırarak bir boşaldı naptın ismail dedim keşke içime boşalmasaydın dedim.Neyse sağlık olsun ismailden hamileyim şuan zatten Neyse gelelim konumuza İsmail sikini amcığımdan çıkardığında spermeleri amcığımda akmaya başladı amcığımı denizde yıkadıktan sonra ismail arkama dayanmaya başladı. Götümden sikmek istiyordu ama kocam bile götümden sikmek istedişfi. Ben ismaile her nekadar direndiysemde ismail götümden sikmeye ısrar ediyordu.Bana yalvarıyord yenge ne olur birkere yapalım diye.Bende ismail aşkım ya canımı acıtırsın dedim ama ısraralarına dayanamadım kabul ettim.şazlonga yüz üstü domaldım güneş kremini göt deliğime parmaklaya parmaklaya yedirdikten sonra sikine iyicene sürdü. Siini götüme bastırmaya başladığında nevrim döndü gözlerim karardı çığlığı bastım canım öyle yanıyorduki götüm yanmaya başladı.sikinin yarısını götüme sokmaya başladığında hoplamaya başladım götümün deliği öyle yanıyorduki ağlamaya başladım. Ağlayarak aşkım yapma ne olursun çıkar canım yanıyor defim ismail geliyorum aşkım az kaldı dedi.aradan 5 dk felan geçmeden götümn derinliklerine boşaldı. Sikini götümden çıkardığında Götümden akan spermlerine dokunduğumda götümden kanla karışı spermler akıyordu.İsmail götümü kanatmıştı.Götümü temizledikten sonra kanama durdu üstümüzü giyindik taksiye binerken bile oturamıyordum. eve geldiğimizde kocam daha gelmemişti. İsmaille hep sikiştik Şuan ismailden hamileyim ama kocam kendisinden biliyor. Bilmiyorki babasının ismail olduğunu.Başımdan geçen olay budur ismaille sikişmemiz sürüyor ama gizli kapaklı bidahaki sefer ismaille yatak fantezisni anlatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder