4 Şubat 2015 Çarşamba

Sınıf Arkadışımı Siktim



Lise son öğrencisiyim ve sınıfımıza yeni 1 kız öğrenci geldi dolgun
göğüslü fiziği düzgün 170-171 boylarında beyaz tenli renkli gözlü
biriydi ilk geldiği zamanlar biraz soğuk davranıyordu sınıftaki
kızlarla hafif hafif kaynaşmaya başlamıştı erkeklerle daha muhabbeti
yoktu ama çok hoşuma gidiyordu ve beni tahrik ediyordu bana göre
sınıfın en güzel kızı olmuştu artık. dayanamadım gittim konuşmaya
yanına konuştuk baya tenefüste öyledir böyledir samimi olmayı
başarmıştım kızda artık sınıfa iyice alışmış idi 2. dönem
sınıfcak 7-8 kişi 1 cafeye gittik ve oda vardı neyse yedik içtik
eğlendik evlere dağılacaktık telefonla görüşme yaptı offf annemler
evde değil dedi bende nasıl oldu bilmiyorum bize gel dedim kızda kabul
edince benim işime geldi evde kimse yoktu neyse eve gittik birşeyler ikram
ettim istemedi oturduk muhabbet muhabbet sex muhabbetinden açıldı konu
bende dedim muhabbete gerek yok direk yapalım dedi kız çok tatlı bir
gülüşle teklifimi kabul etti ben soyunmaya başladım oda soyunmaya
başladı soyunduktan sonra biraz öpüştük ve sakso çekmeye başladı
bana zevkten 4 köşe olmuştum sınıfın en güzel kızı ile ilişkiye
girmek üzereydim ahh o dolgun göğüsleri sonuda doya doya elledim ve
yalamıştım yatağıma uzandım ve üstüme oturttum o an fişim çekildi
çok güzel 45 dakika seksin ardından o güzel göğüslerine boşaldım
biraz yiyişmeye devam ettikten sonra gitme vaktim geldi dedi ve giyinip
ayrıldı ayrılırkende son 1 öpücük attı ve o memeleri son kez elledim
okulda ama hala aynıydı hiç birşey yaşamamış gibi davranmaya devam
etti bu olayda böyle bitti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder