22 Şubat 2015 Pazar

Olgun Teyzem ile güzel anlar

Mrb değerli sex hikaye okurları herkese adım Berk 20 yaşındaym 1,68 boyunda 65 kiloyum teyzem ise 31 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo çok bakımlı kapalı bi kadın teyzemle aramda geçenleri anlatıcam sizlere bu hikaye gerçek birbundan 4-5 ay önce teyzem eşiyle sorunları olduğu için ınında sorunlu olduğunu anladım birgün onlara gittim pc sinde sorun vardı yaparmısın dedi olur dedim gittim pcye format atım pc yaptıkdan sonra teyzem mutfaktaydı yanına gittim 1 tane de oğlu vardı 10 yasında oda dışarıda oynuyordu mutfaga gittim muhabbet etmeye başladık ben arkasından geçtim su aldım öbür tarafdan biraz mutfak dar olduğundan dokundurarak geçtim sonra suyumu içtikden sonra arkasından çok değilde hafif yapıştım ellerimi beline atım yanağına bi öpücük kondurdum suratıma baktı ben gidiyorum dedim tamam dedi eşi çalışıyordu bazen eve gelmiyordu geceleri oda msn de takılıyordu akşam eve gittim msn ekledim teyzemi kardeşimden aldım msn adresini ekledim konuşmaya başladık, dedim bugün yaptığım şey hoşuna gittimi, bilmiyorum tuhaf oldum dedi.Daha öncende okumuştum. Senden hoşlanıyorum olmaz öle şey falan dedi ama ben biliyordum istiyordu çünkü eşi aldatmıştı pek araları iyi değildi o yüzden dedim senden çok hoşlanıyorum seninle olmak istiyorum dedim öle konuşmaya başladık öle 1 2 gün geçti böle konuşmayalar sonra 2 3 gün sonra evine gittim yine bizim 4 5 sokak aşağımızda oturuyorlardı evine gittim kapıyı açtı sonra oturduk mutfaga bulaşık yıkmaya gitti evde oğlu vardı oda pc başındaydı bende arkasından gittim su alma bahanesiyle sonra su içtikden sonra poposuna ellemeye başladım çok yumuşak ve güzeldi yapma diyordu ama ben yapıyordum elleri bulaşıklıydı bir şey yapamıyordu bende kafasını bana doğru çevirdim yapıştım dudaklarına seni çok seviyorum çok sexysin dedim hoşuna gitti sanırım tebessümle güldü sonra ben gidiyorum dedim tamam dedi kapıdan çıkarken elini tutum benimkinin üstüne getirdim zorla elletiyordum sonra dudağına bir öpücük kondurup eve geldim msn açtım 15 20 dk sonra oda açtı sonra dedim çok güzelsin brazzers dayanamıyorm sana falan dedim oda gerçekten beğeniyormusun beni falan dedi ewet dedim sonra sex den konusmaya başladık tahmin etigim gibi eşiyle sornları varmıs sonra konuştuk artık baya bi ilerledik sonra dedim camda benimkini göstericem sana yok mok dedi ama ikna etim çıkardım benim 22 cm canavarı : gözleri dışarı çıktı dedim ne oldu dedi eşiminki küçük dedi ben daha çok azmıştım sonra anlaştık bi gün eşinin mesaiye kaldıgı bir gün annemden izin istedi bugun Berk bizde kalsın korkuyorum gece falan dedi annemde kalsın tabi dedi gittik ewlerine çocugunu yatırdı yanıma geldiğinde ne görüyüm bi siyah tanga giymiş üstünde de siyah bir dantelli sütyen ben iyice çılgına döndüm kucagıma aldım öpüşmeye başladık sonra yatırdım onu sırt üstü yatağa yalamaya başladım çıldırıyordu kafamı bastırıyordu amının içine o öle yaptıkca bende çıldırıyordum çok tatlı vicudu vardı sonra parmaklamaya başladım amını yaldıkdan sonra azına verdim benim 22 cm azına köküne kadar yalıyor emiyor bitiriyordu beni çok fena çıldırtı beni artık sok diyordu yalvarıyordu domalttım amına sürtüyordum yaragımı sok artık diye inliyordu amına girmeye başladım yavas yavas eşininki küçük oldugu için hala dardı amı ben girdikce inliyordu yastık yorganları sıkıyordu sonra bacakları omuzlarıma aldım öle girdim öle bi inliyorki Berk yeter artık diyordu ama ben artık öle bi zevke geldim ki duramıyordum domaltım tekrar götüne giricem dedim yok olmaz falan dedi ama ben yapamaya başladım götünü sikiş parmaklıyordum sonra benimkinin kafasını geitrdim yapma Berk nolur diyodu ama ben dinlemedim onu yavaş yavaş içine girmeye başladım kafasını soktuğumda çıglık atı yapma nolur diyordu ama ben yavas yavas girdim köküne kadar sonra hızlanmaya başladım artık zevk alıyordu bitirdin beni Berk diyordu sonra 4 5 kere boşaldık birlikte sonra son kez azına verdim yaladı sonra gitti yatağına bende yattım sabah pek konusmadık öle kalktıgımız da ewe geldim bi dul aldım çok güzeldi. Bu anlatıklarımın hepsi yaşandı gerçek dir inanmayan kişileri zorla inandıramam herkes özgürdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder