4 Şubat 2015 Çarşamba

Sevgilimin türbanlı annesini sikiyorum

Merhaba sex hikaye okurları. Benim adım  doğan 22 yaşındayım okulumu tamamladıkdan sonra babamın arkadaşının yanında işe başladım şirket muhasebesinde kız arkadaşımla üni. beri beraberiz adı leyla düzenli bir cinsel ilişkimiz var babası kanser öleli 4.5 yıl olmuş annesiyle beraber yaşıyorlar abisi evli annesinin adı münevver. Her neyse bir gün hafta sonu dışarıda geziyorduk sevgilimle aşkım dedi bize gidelim annemde abimlere gitmişken canım seni istiyor dedi. Olur aşkım dedim gidelim giderken biraz alkolle çerez filan aldık evlerine vardık. Açtık tv. film izlerken bir tarafdan da kafaları çekiyoruz leylanın gözleri kapanıyordu bana döndü elimdeki şişeyi alıp masaya koydu beni koltuğa yatırdı. öpüşmeye başladık. kucakladığım gibi yatak odasına götürdüm yatırdım yatağa çılgınlar gibi öpüşüyoruz çıkardım kilotunu hemen amını yalamaya başladım leyla zevkten vede sarhoşluktan inanılmaz zevk alıyordu saçlarımdan tutmuş amına baskı yapıyordu.
Bu sefer ben yattım yatağa çıkardım üzerimdekileri. Hemen skimi aldı ağzına inanılmaz bir zevk alıyordum koparırcasına emiyordu. Daha fazla dayanamazdım. Aldım kucağıma sikime oturtdum 5 dkk kucağımda zıplatıp yatakda dolmatıp sikmeye başladım. Bir yandan sikiyor bir yandan götüne şaplak atıyordum leyla of ah ıh diye inliyordu sevgilimi kendi yatağında sikiyordum inanılmaz zevkdi off daha fazla dayanamazdım bu zevke 10 dkk domaltıp siktikden sonra boşalıcam diyip hemen ters çevirip ağzına verdim şiddetle ağzına boşalıyordum çok yorulmuştuk yatağa uzanmışdık ki sarhoşluğun etkisiylede sızmışız yatakda. Ben uyanınca saate baktığımda uff dedim gecenin 12 si olmuş ne kadar uyumuşuz dedim eyw. dedim annesi evdemirdir diye salona kafamı uzattığımda annesi tv izliyordu kesin görmüştür dedim bizi. Üstümü giyinip gitmeliydim ama tam çıkacakken münevver teyzeye yakalandım. yanına çağırdı nereye gidiyorsun diye gel dedi gitme ben kızacak diye korkmaya başladım.
B0gQiGuIMAEnZVV
Yanına gidince doğan evladım saat geç oldu bu gece burda kal yarın gidersin ara evi dedi gitme bu gece yarısı dedi ohh dedim içimden evi aradım bildirdim nerde olduğumu tamam dediler leyla hala yatıyordu yatak da. Benle münevver teyze tv. izliyorduk 40 yaşında bakımlı tesettürlü bir kadındı. Her neyse münevver teyze koltukda uzanırken uff bacaklarımda bayağı ağrımış çok yol yürüdüm bu yaştada ağrı yapıyor diye bana dert yanıyordu bende masaj yapıp ovalıyayım dedim. Oda çok iyi olur doğancım dedi. odasında krem varmış alda gel dedi aldım geldim bacaklarını açtı o tesettürlü kadın bebek gibi bembeyaz süt gibiydi içimden ne diyorum ben böyle diye kendime geldim. Bacaklarına ben masaj yaptıkca o eteğini iyice sıyırıyordu artık kilotunu bile görüyordum. Kırmzı kilotu vardı. Ben iyice terlemeye başlamıştım sevgilimin annesi bana kurmu yapıyordu acaba derken annesi ellerini arkaya doğru uzatıp beni üzerine çekdi ne yapıyorsun münevver teyze dedim oda doğan ben dul bir kadın benimde canım yarak çekiyor bak kızımı yatağında siktin sesimi çıkarmadım eğer benide sikmezsen bir daha kızımı göremezsin aranızı bozarım. Eğer beni sikersen her istediğini yaparım dedim. Mecbur kalmıştım ben hala sırtında yüz üstün yatıyordum. Ne olucak ki dedim. Kendi istiyor dedim.
Bx6JQl6CQAALNSt
Hemen boynunu öpmeye başladım off erkeğim öp okşa bu dul oropunu diye inliyordu kadının yaraksızlık başına vurmuş belliki. Ben bir müddet öpe öpe beline indim ordan da kilotunu çıkarıp amını yalamaya başladım. Ben yalarken ohhhhh yala yala artık bu am bu göt senin diyordu. beni tahrik ediyordu bende kilotumu çıkarıp baş kısmın olduğu tarafa geçtim al ağzına dedim ben almam ağzıma deyip tiksindi saçlarından tutup ağzına yönelttim sikimi yalıcaksın dedim sen benim orospum değilmisin dedim dur yapma diye ağzına zorla verdim sikim biraz kusacakmış gibi oldu ama tadını alınca ağzından alamadım sikimi o yüz üstü yatmış hiç istifini bozmuyordu ben tekrar arkasına geçip amına sikimi dayadım 4.5 yıllık el değmemiş am ne kadar daralmış derken birden yüklendim için ahhhh yavaş aşkım dedi. Bende emirler bende dedim altıma aldığım sevgilimin annesi sikiyordum 15 dkk amından siktim farklı poziyonlar yaparak. Gözüm kreme takılmışdı domaltıp amından sikerken kremide alıp götüne sürmeye başladım bu zevkten sik aşkım orayıda sik deliklerimi doldur diye inliyordu ben amından çıkıp götüne sikimin başını dayayıp yavaş yavaş götüne girerken bu aniden geriye yüklenip sikimi köküne kadar aldı acıyla yandımmmm anam diye bağırdı.
B0ZUX_9IgAAEh6L
Bende zevkenden kudurmuştum ilk defa sikilen bir götün içindeydi sikimin her tarafını sarmalamıştı götünün içinde git gel yaparken daracık götü sikimin her yanını eziyordu ben artık dayanacak gücüm kalmada deyip köküne kadar sokup götüne boşalmaya başladım koltuğa yığılmıştım duşa girip duşumu alıp odaya geçtim münevver teyzede duş aldı üstünü giyindi normal tv. izliyorduk ki leyla da uyanmıştı. Yanıma gelip kulağıma Doğan sen gitmedin mi diye bende kulağına sessizce yok geç olmuştu annen izin vermedi dedim. Güldü Tamam dedi. Herkes Yatacakken banada koltukda yatak açtılar sabaha kadar uyumadım bir sevgilimin yanına gittim siktim bir annesinin yanına gittim siktim artık düzenli bir sikişimiz var hoş çakalın. Bu arada sevgilimin annesine ben yetmiyorum onu sikmek isteyenler reklama tıklayıp yorum yapmaları yeterli ben adresini o kişilere ulaşıp veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder