4 Şubat 2015 Çarşamba

Matematik Hocam Puan Vermesi İçin Kendimi Siktirdim


Adım ayfer 18 yaşında lise son sınıf öğrencisiyim.Boyum 175 sarışın güzel vücudu olan sarı sarı saçlarım omuzlarıma kadar uzanan 80 beden memelere sahip beyaz tenim ve  güzelim kalçalarım ile çok şahane denilecek bir kıvamda biriyim.Derslerim iyi değil çünkü ders çalışmak çok sıkıcı ve itici geliyor bana.Hele matematik dersim sıfır bütün sınavlarımdan sıfır aldım ve bir türlü notumu düzeltemedim.Sene sonuna bir ay kalmıştı ve bir çaresini bulup notumu düzenlememm gerekiyordu.Matematik hocam zafer şahin 30 yaşlarında kel biridir.Ona kendimi güzel gösterip notumu düzeltebilirim düşüncesi vardı aklımda.Bir gün sınıfta tek başına oturuyordu ve ben eteğimi yokarı baya bir sıyırıp altımda beyaz kilodum vardı.O şekilde yanına gidip bir soru gösterdim ve çözmesini istedim.Ona iyicene yakınlaşmıştım ve kalemimi bilerek yere düşürdüm ve domaldım almak için o ara arkadan eteğim havaya kalktı ve beyaz kilodumu götümü o güzelim kalçalarımı görmemesi imkansız birşeydi artık.Kalemi yerden alıp doğruldum ve zafer hocanin ağzının suyunu aktığını ve önünün kabardığını fark etmiştim.Gömleğimin bir düğmesi açıktı ve önüne eğildiğimde beyaz memelerim görünüyordu zaten altımda sutyende yoktu.Birden zafer hocanın elleirnin bacaklarımın üzerinde gezindiğini gördüm.Resmen bacaklarımı okşuyordu.Benim buna birşey dememem ona iyicene cesaret vermiş olmalıydı ki baldırlamıa kadar çıkmıştı ve baldırlarımı okşuyordu.Elinin sıcaklığını baldırlarımda his edebiliyordum.Elini dahada yukarı çıkartıp amıma doğru getirdi ve kilodumun üzerinden okşamaya başladı.Herşey istedğim gibi gelişmişti ve onu baştan çıkartmıştım.Hocam matematik notumu çok kötü düzelirmi diye sordum o an.Bana bakarak düzeltiriz canım sorun değil sen bana kendini bırak dedi.Bende peki dedim.Elini birden kilodumun içine soktu ve amıma çıplak dokunuyordu.Amımı parçalıçak gibi eliyordu.Bende fermarını açıp koça sikini pantolonundan dışarı çıkartıp okşamay başladım.Beni öğretmen masasına çıkartı ve kilodumu indirip kısa mini eteğimi yukarı çıkartıp amımı yalamaya başladı.Çok ustaca yalıyordu amım ıslanmış ve yalanmaktan boşalmıştım adeta.Bu sefer o masaya uzandı ve pantolonunu aşağı ındırdı koca sikini ağzıma alıp emeye başladım.Ağzıma sığmayan sikini zorla sokmaya çalışıyordum.Başı giriyordu ama yarısından başkasını alamıyordum.Rahat 20 cm vardı.Bu siki içime nasıl alıçam diye kara kara düşünüyordum.Ama yapmak zorundayım yoksa notumu düzeltmezdi bu şerefsiz.Yaragını iyicene yaladım ve beni kuçaklayıp masaya yatırdı ve sağ bacağımı kolununun üzerine atıp kaldırdı ve koca sikini amıma bastırmaya başladı.Bastırması ile bagırmam bir oldu ve hafiften ucu içime girmişti derken geri çıkartı.Tekrar bastırdı yavaştan ve ucu birazdaha girdi ahh dedim çıkartı.Bi kaç deneme daha yaptı ve tekrar bastırıp yarıya kadar sokmuştu.Acıyordu ama guzel bir duyguyduda.Yarıya kadar giren sikini sokup tekrar çıkartıyordu.Yavaş yavaş derken hızlanmaya başladı ve hızlı hızlı pompalıyordu.Amımın dudakları açılmış ve gevşemiştim iyicene.Amıma giren sikim beni çok yormuştu ve giren çıkan siki halsizleştirmişti beni.Sikini amımdan çıkartı ve sırt üstü yatırıp bacaklarımı omuzuna alıp beni kendine doğru çekti ve kalçalarımdan tutup sikini tekrar amıma soktu içime almıştım bu kez tek seferde tekrar sokup çıkartmaya başlamıştı.Tempoyu hızlı yapıp bastırıyordu.Amıma gire çıkan siki beni iyicene yormuştu.Resmen ruh gibi kalmıştım ve beni istediği gibi evirip çeviriyor ve sikiyordu.Bacaklarım omuzunda biraz siktikten sonra beni yüz ustu uzatıp domaltı önünde ve amımı emeye başladı.Amımın içine dilini sokuyordu.Amımı yalarken biraz dinlenmiştim ve tekrar amıma sikini sokmaya başladı ve sokup çıkartı ve resmen amım yırtılmıştı sanırım dibine kadar sokmuştu sikini.Göbeği kalçalarıma çarpıyordu ve beni çok yormuştu resmen ölü gibiydim.Kaçalarıma çarpıtığında şlap şlap seleri çıkarıyordu amımın derinliklerine kadar soktu ve sarsılamaya ohhh ohhh demeye başladı.Amımın içinde bir ıslaklık his etim ve kendimi bir tuhaf his etmiştim.Amının içine boşaldıktan sonra çıkarıp sikini ben masaya uzandım ve yorgunluktan ölmüş çok halszileşmiştim.Masadan kalkıp üzerimi giyindim ve sandalyeye oturdum.Zafer hocada giyindi ve çok güzeldi oh rahatladım falan dedi.Bİraz notlarım hakkında konuştuktan sonra sınıftan çıktım.Kendimi hocama siktirdim oda notumu düzeltmişti ben memnun o memnun.Beni çok feci sikmişti ama olsun notumu düzeltmeme değerdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder