12 Şubat 2015 Perşembe

Yaşlı kadınlardan daha çok zevk alıyorum

merhaba değerli  seks hikaye okurları  bu hikayeyi okuyanlar, ben hayatımda yaşlı kadınlardan aldığım zevki başka hiçbirşeyden almadım, onların azmışlığı ve köpek gibi sikişmesi beni benden alıyor.Selam ben Aydın’dan Berke. Apartmanda 45-50 yaşlarında biri vardı ve bizim alt katta otururdu.
Bir gün kömürlükte odunları yerleştiriyordu ve bende ona yardım ediyordum. Üzerine bir pijama giymiş ve o kocaman götünü tamamen dışarı çıkarmıştı. Ben her odun çuvalını yanına sex hikaye getirdiğimde çaktırmadan götüne bakmaya başladım hava oldukça sıcaktı ve benim ufaklık yavaş yavaş kalkmaya başlamıştı.
Bir ara tam karşıma çömeldi sex hikaye offf oda neydi pijamasının tam arası yırtılmış ve çiçekli donu gözüküyordu o anda inanılmaz heyecanlandım. Odunu verirken sürekli oraya bakıyordum bir anda beni fark etti. Nereye bakıyorsun sen dedi bende bir şey diyemedim.
    
Aaa yırtılmış buda dedi ve hemen ayağa kalktı. Ben üzerimi değiştireyim dedi ve eve gitti. Ben kendime çok kızdım neyse yanıma geldiğinde bir eşofman altı giymişti.
Bana neden daha önce demedin yırtık olduğunu dedi bende görmedim dedim. Bana seni yaramaz ne görmemesi sürekli oraya bakıyordun dedi. Bende kusura bakma dedim. Ama aklım hala çiçekli donunda idi yarım saat kadar sonra iş bitmişti. Bana evde sobanın yeri değişecek onu da yapalım bu işte bitsin dedi bende peki dedim. Eve çıktık ben o merdivenden çıkarken sürekli götüne bakıyordum. Neyse evde soba balkonda olduğu için beraber içeri alacaktık. Bir ucundan o tuttu bir ucundan da ben içeri aldık.

Yanıma geldi boruları takalım dedi boruları tutarken bende ona sandalyeyi tutarak yardım ediyordum ama sürekli götüne bakıyordum. Birden döndü ve bana “Bak sen çok yaramaz olmuşsun” dedi. Kıpkırmızı olmuştum. Utancımdan özür dilerim dedim. Bana senin hiç arkadaşın yokmu dedi bende yok dedim. Bana baktı ve güldü. Sanırım başın dertte dedi ve sandalyeden indi. Öyle korktum ki şimdi bana kızacak diye ama bana şimdi seni iyice bir yıkayacağım dedi inanılmaz şaşırdım. Yok ben evde duş alırım dedim ama o bana hayır burada yıkarım ben seni dedi ve banyoya gittik. Ben ısrar ediyordum evde yıkanırım diye ama o beni soymaya başlamıştı bile acayip utanıyor ama bir o kadarda neler olacak diye inanılmaz heyecanlanıyordum.

Ben donla kalmıştım. Bana çıkarsana onu da dedi ama ben çıkarmam dedim. Tam bu sırada eşofmanını çıkardı ve hep merak ettiğim çiçekli donu ile karşımda idi üzerindeki tişörtü de çıkardı ve sutyeni ile kalakaldı. Bana küvete gir dedi. Duşu açtı beni yıkamaya başladı ben küvetin kenarına oturmuş ona arkamı dönmüştüm sırtımı falan yıkamak için bana her dokunmasında benim ufaklık daha da şahlanmaya başladı. Memeleri sırtıma ve omzuma değiyordu. Bana ayağa kalk dedi ben kalktım bacaklarımı yıkar yıkamaz dönmemi söyledi ben dönemedim.
Bir anda beni çevirdi ve beni donun altında kalmış olan aletle karşı karşıya kaldı inanılmaz utandım. Bak yaramaza hemen de ayaklanmış dedi. Sonra bacaklarımı yıkamaya başladı. Bana sen çıkarmıyon ama ben çıkarayım dedi ve donumu indirdi. Aleti eline aldı güzelce yıkadı. Yüzüne baktım hiç tepki vermiyordu. Bende bu arada bacaklarına ve göğüslerine bakmaktan kendimi alamıyordum. Hafif tombul bembeyaz göğüsleri sutyenden fırlayacak gibi duruyordu. Bana sende beni kesele dedi ve küvete girdi kenarına oturdu bende şimdi arkasında sırtını yıkıyordum. Sutyeni açtı. Memeler ortadaydı her an patlaya bilirdim inanılmaz tahrik olmuştum. Sanki kalbim aletimde atıyordu. Bana belini de yıkamamı söyledi ben belini yıkarken sikim boynuna değiyordu. Birden baktım bir eli ile musluğu tutarken bir eli ilede amını okşuyordu. O anda onunda zevk aldığını anlayarak yıkama bahanesi ile daha sık sikimi ona değdirmeye başladım. Birden bana sende çok acemisin dedi. Şok olmuştum.
Hiç bir şey diyemedim hemen döndü ve benim aleti bir anda ağzına alıverdi ve deli gibi somurmaya başladı. Bir kaç dakika olmadan ben patlayıverdim ve döllerimin hepsini güzelce yaladı yuttu. Sonra ayağa kalktı ve donunu indirdi. Hafif kırlaşmış kılları ile amı tam karşımdaydı bana şimdi sen yala bakalım dedi. Küvetin içine çekti beni ve oturttu amını ağzıma verdi. Vajinasını yalıyordum çok güzeldi ben yaladıkça o başımı kendisine doğru çekiyordu. Yaklaşık 5-10 dakika sonra kasılmaya başladı ve ağzıma sularını akıttı. Sonra bana gel benle dedi ve resmen sürükleyerek yatak odasına götürdü. Beni yatağa attı benimkini ağzına alıp gene somurmaya başladı benimki şahlanmaya başladı hemen ve fırsat kaybetmeden hemen üzerime çıktı. Eliyle sikimi amına ayarlayarak üzerime oturdu. Başladı üzerimde zıplamaya inanılmaz zevk alıyordum. Ben boşalmadan kasılmaya başladı ve üzerime yığıldı. Ama ben boşalmamıştım. Hemen üzerimden ittim ve sırt üstü yatağa yatırdım bacak arasına girdim ve başladım pompalamaya. Kesik kesik inlerken sok sokkkk diyordu. Bende boş bulduğum her yerini öpüyordum. Birden içine patladım. Beni bacakları ile sıkıca kavradı dakikalarca bırakmadı çok güzeldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder