4 Şubat 2015 Çarşamba

Aile İci Sex


merhaba ben emre 17 yaşında bir delikanlıyım benim sibel adında 18 yaşında birde ablam var çok güzel bir kızdır neyse hikayeye geçeyim geçen yaz annemle babam köye gitti 10 günlüğüne bizde ablamla ikimiz kalmıştık ablam arkadaşı çiğdemi çağırdı oda bizde kalıyordu çiğdemde güzel kızdı onu düşünüp çok 31 çekmiştim aradan iki gün geçmişti arkadaşlardan ayrılıp eve gittim kapıyı açıp içeri girdiğimde odadan sesler geldiğini farkettim yavaşçana odanın kapısından baktığımda ablamla çiğdemin seviştiğini gördüm çiğdem domalmış ablamda arkadan çiğdemin amını götünü yalıyordu şaşırmış onları seyrediyordum çiğdem yeter sok artık şunu dedi ablam çiğdeme ne sokacak diye merakla bakarken ablam eline aldığı kalın bi salatalığı çiğdemin götüne dayadı ve bastırmaya başladı ablamda bana doğru domaldığı için amı götü meydandaydı ablamın götününde ıslak olduğunu farkettim anlaşılan ben gelmeden önce çiğdem ablama o salatalığı sokmuştu benim yarrağımda dikilmiş pantalonuma sığmıyordu hemen çıkarıp sıvazlamaya başladım bu arada ablam çiğdemin götüne salatalığı sokup çıkarmaya başlamış çiğdemde inliyordu çiğdem bi ara şunun yerinde bi erkek olsaydı ne iyi olurdu dedi bende bunu duyunca gözlerim parladı hemen soyunup odaya girdim ablamın arkasına kadar geldim hala beni görmüyolardı eğilip ablamın amını yaladım ablam birden irkildi dönüp baktığında beni gördü emre dedi ve hemen çarşafı alıp üstlerini örtmeye çalıştılar benim çıplak olduğumu görüncede ne bu halin diye sordu ablam bende sizin bu haliniz ne dedim bişey diyemediler bende erkek lazım değilmi öyle salatalıkla bu iş olurmu derken kalkmış yarrağımı sıvazlıyordum ablam manyakmısın sen hemen çık odadan dedi bende ya ikinizinde götünü sikerim yada babama telefon ederim dedim ama ben senin ablanım dedi olsun bikereden ne olcak dedim çiğdemde yarrağıma bakıp duruyordu sonra ablama birer kere siksin ne olcak hem erkeğin tadını alırız dedi ve valla ben siktiricem dedi sonra kalkıp yanıma geldi ve yarrağımı eline alıp sıvazlamaya başladı sonra eğildi ve ağzına götürüp yaladı ablam bizi seyrediyordu çiğdeme ablamda vermezse olmaz dedim ablamda bana bakarak ama bikere tamammı bidaha vermem dedi tamam dedim ablamda yanıma gelerek eğildi ve ikisi birlikte yarrağımı yalamaya başladı sonra ablama yatağa yatmasını söyledim yattı ve bacaklarını açtı bende amını götünü yalamaya başladım ablam inlemeye başlamıştı çiğdemde yarrağımı sıvazlayıp duruyordu sonra ablamın bacaklarını omzuma alıp götünün deliğini ortaya çıkardım ve yarrağımı dayadım ve fazla zorlanmadan soktum gidip gelmeye başladığımda ablam hafif hafif inlemeye başlamış gözlerime bakarak hadi daha hızlı diyordu bende hızlı biçimde sikmeye başladım ve fazla geçmeden götüne şelale gibi boşaldım ablam zevkini alamamış ne çabuk boşaldın dedi bende bir saattir 31 çekiyorum siz yaladınız olacak o kadar ama bu sefer uzun sürer yanlız sen faydalanamıyacan dedim neden dedi bende ee birer sefer dedikya dedim ablam bana dönerek sen inanıyormusun birer sefer sikeceğini dedi hayır dedim ve ablam benim sen iste seni sabah akşam sikerim diyerek dudaklarına yapıştım ablamla bir müddet öpüştükten sonra hadi kalkta şu götümü yıkayım bi dedi bende kalkıp yatağa uzandım çiğdemde yanıma uzandı hemen dudaklarından öpmeye başladım deli gibi öpüşüyorduk çiğdemle göğüslerini ordan aşağılara geçerek amını yalama başladım sonra yatağa uzandım çiğdem biraz evvel ablamın götünden çıkardığım yarrağımı yalamaya başladı tertemiz yapmıştı ablam gelerek oo siz başlamışınız dedi ve ablamla öpüşmeye başladık ablam vücudumu öpüyor çiğdemde yarrağımla ilgileniyordu çiğdeme otur hadi şunun üstüne dedim ablam elleriyle yarrağımı çiğdemin götüne yerleştirdi ve çiğdem yarrağımın üzerine oturdu biraz zorlanarak aldı ve oturup kalkmaya başladı ablamda amını yalatmaya başlamıştı bana çiğdem artık yarrağımın üstünde zıplamaya başlamış inliyordu ablamda amını bana yalatıyor oda inliyordu daha sonra çiğdemi domaltıp götüne geçirdim ve sikmeye başladım ablam kenardan bizi izliyordu çiğdemi öyle bi sikiyordum ki çiğdem çarşafı dişliyordu ve çiğdem titremeye başladı ve boşaldı yatağa yüz üstü uzandı bu arada yarrağım götünden çıktı hemen o pozisyonda tekrar geçirdim ve bi müddet sonra götünün içine boşaldım bende yatağa uzandım kaldım ablam ama ben boşalmadım daha dedi bende bekle biraz dinleneyim ablacım merak etme seni sırf bugün değil hergün boşaltıcam dedim ablam yanıma gelerek dudaklarıma öpücük kondurup bende seni hergün boşaltıcam erkeğim benim dedi ve o gün ve önümüzdeki sekiz gün boyunca ikisinide siktim ve halada sikiyorum aynı okulda okuduğumuz için okuldada bir kaç maceramız oldu onlarıda sonra anlatırım

1 yorum:

  1. bursalı bayanlar çitfler azgın aktif sex düşkünü doyumsuz beyim iyi sikerim ekleyin beni tanışalım skyp: hakan-delici-16@hotmail.com

    YanıtlaSil